Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Salvador espera l'arribada de la Flama del Canigó
Com a novetat, el foc el portaran corredors locals fent relleus des de Salelles
Imatge d'arxiu de la foguera de l'any passat. Foto: AJSG

BAGES / Redacció  
23/06/2017 10:53
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
A Sant Salvador de Guardiola la nit més curta de l’any començarà amb l’encesa de la foguera de Sant Joan a l’exterior del pavelló poliesportiu. Un foc que s’encendrà amb la Flama del Canigó que, com a novetat d’enguany, hauran portat corredors locals fent relleus des de Salelles, a través de la carretera vella d’Igualada.

L’últim tram estarà reservat als més petits del poble, que seran qui farà arribar la flama a l’Ajuntament on serà rebuda per l’alcalde i regidors. Les associacions de veïns i entitats que ho desitgin podran, a més, recollir el seu propi fanalet de Sant Joan.

Una altra novetat és el concurs d’Instagram de Sant Joan. Per participar-hi només farà falta fer-se seguidor del compte oficial d’Instagram de l’Ajuntament i penjar a la popular xarxa social una fotografia relacionada amb la Flama del Canigó, amb l’etiqueta #Guardiolatéflama. El guanyador del concurs, que es coneixerà el 26 de juny, rebrà com a premi un lot de productes de proximitat i la seva foto serà la imatge del cartell de Sant Joan de l’any vinent.

Com cada any, a més, hi haurà sopar popular de carmanyola amb acompanyament musical a la zona exterior del pavelló municipal. No hi faltarà coca i cava per tothom.

Alerta amb els petards
La situació excepcional de sequera i calor que aclaparen la comarca aquests dies obliguen a ser previsors. Per això, davant l’evident risc d’incendi, s’ha publicat un ban d’alcaldia amb la prohibició expressa de tirar coets i altres elements pirotècnics que s’enlairen a tot el municipi. La resta de petards es poden utilitzar normalment sempre que es faci a les zones habilitades.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JOAN 2017  FIRES I FESTES  SANT SALVADOR DE GUARDIOLA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Endesa reforça la xarxa de Sant Salvador de Guardiola
BAGES
Sant Salvador de Guardiola rep una subvenció de 648.000€
LA FOTO DEL DIA
Les rieres baixen carregades d'aigua

BAGES
Sant Salvador de Guardiola finalitza les obres de millora al seu PAE de Salelles
BAGES
Nou accés adaptat al centre cultural La Sala a Sant Salvador de Guardiola
BAGES
Neteja viària de Sant Salvador de Guardiola
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]