Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bruno Oro Quartet clourà el cicle Sons de la Col·legiata
El concert tindrà lloc aquest dimecres a dos quarts de nou del vespre
Bruno Oro es posarà a la pell de Frank Sinatra. Foto: KM

CARDONA / Redacció  
22/08/2017 12:13
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El cicle Sons de la Col·legiata finalitzarà aquest dimecres, 23 d’agost, amb l’actuació de Bruno Oro Quartet, a la Col·legiata de Sant Vicenç del castell de Cardona. El concert començarà a dos quarts de nou del vespre i les entrades es poden adquirir a l’Oficina de Turisme de Cardona (Av. del Rastrillo s/n - 938 692 798 - oficinaturisme@cardona.cat), per Internet a entrades.cardonaturisme.cat o una hora i mitja abans del concert a la Col·legiata.

L’actor i cantant Bruno Oro posa veu a uns estàndards de sempre i els reinventa sota el seu estil personal, acompanyat del talent dels músics del Quartet, Alejandro di Costanzo al piano, Ramon Ángel Rey a la bateria i Pau Bombardó al baix, amb arranjaments dnous de Vicens Martín. Al concert d’homenatge a La Veu de Frank Sinatra, brillant actor i cantant, es recupera la música que feia amb la Count Basie Orchestra sota la direcció del Quincy Jones. Al concert es podrà gaudir de cançons inoblidables de Sinatra com ara Come fly with me, New York New York o My way.

Bruno Oro es va incorporar a l’equip del Minoria absoluta de RAC1 com a imitador. Més endavant va participar en l’adaptació televisiva del programa Polònia a TV3. Teatralment destaca la seva vinculació al món de la comèdia, formant parella artística amb Clara Segura. Durant dos anys va tenir un paper en el serial de TV3 El cor de la ciutat, i a Vinagre, un programa amb Clara Segura on es mostren gags de diverses parelles de personatges, tots interpretats pel duet d’actors.

A finals del 2008 debuta com a cantant i compositor musical amb l’estrena del seu primer disc, Napoli, on quasi totes les cançons són cantades en italià, la seva llengua paterna. Al 2011 va sortir el seu segon disc Tempus Fugit on canta en català, castellà i italià. Viatge de l’home que esternuda és el tercer àlbum de Bruno Oro i és el treball més ric, madur i contundent de l’actor i compositor.

Durant els mesos de juliol i agost s’han programat cinc concerts a la Col·legiata de Sant Vicenç de Cardona en el marc del cicle Sons de la Col·legiata, impulsat per l’Ajuntament de Cardona, l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural i la Fundació Cardona Històrica.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROGRAMACIÓ BAGES  TURISME A CARDONA 
També et pot interessar:
MANRESA
Tres projectes socials, finalistes del Premi Simeó Selga
TEATRE
Quim Masferrer portarà a Sant Fruitós l'obra 'Temps'
CARDONA
El Cicle Gaudí projecta a Cardona 'Sabates Grosses'

MANRESA
El manresà Oriol Fontdevila parla sobre ‘El públic mediador’
LLETRES
Abacus presenta divendres el llibre 'Obriu les portes'
MANRESA
El Documental del Mes projecta 'Renda Bàsica'
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]