Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Món Sant Benet acollirà una jornada sobre la mobilitat del futur
Hi haurà també un espai per veure i provar noves tecnologies
L'acte es farà a Món Sant Benet el proper dimecres, 27 de setembre. Foto: MSB

ST. FRUITÓS / Redacció  
25/09/2017 11:46
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
L’Ajuntament de Manresa i la Diputació de Barcelona han organitzat l’acte Futur Incondicional, una jornada sobre innovació industrial, oberta a tothom i amb inscripcions gratuïtes per conèixer les realitats actuals i anticipar les tendències més innovadores de la mobilitat futura a càrrec de reconeguts experts en aquest camp.

Durant la jornada, que tindrà lloc el dimecres 27 de setembre a Món Sant Benet, de 9 a 14 h, es farà la cloenda del projecte Ocupació Bages Industrial i també i hi haurà un espai expositiu per veure, tocar i provar tecnologies protagonistes en l’ecosistema de la mobilitat futura com els vehicles elèctrics Zero, Askoll i Vectrix, Drons DJI S900, Inspire i ProX%, Thantom 4 Pro, Phantom 4, la Plataforma Robòtica MiR 200, les ulleres Microsoft Hololens i HTC Vive.

Futur Incondicional té l’objectiu de mostrar de forma àgil i dinàmica com l'ecosistema de la mobilitat viu la transformació disruptiva més accelerada de la seva història, amb la urgència de trobar alternatives sostenibles per reduir l'impacte mediambiental, l'abaratiment i l'accessibilitat de les tecnologies i les tendències socials i de consum conflueixen per revolucionar la indústria. Tot un repte i, alhora, una enorme font d'oportunitats de negoci associades als nous productes i serveis que se'n desprenen.

La jornada servirà per explicar com aquesta transformació afecta els processos industrials, de la mà de les fàbriques intel·ligents i la indústria 4.0, però també els propis conceptes d'automòbil, de conducció i de conductor. Un conductor que, com a consumidor, potser passarà de consumir vehicles a consumir serveis de mobilitat, el nou lema que tots els grans fabricants ja van fent-se seu. Les inscripcions són gratuïtes fins a esgotar les places disponibles.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: 10 ANYS MÓN SANT BENET  MOBILITAT  MÓN SANT BENET 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa impulsa un cicle de caminades per millorar el verd urbà i la mobilitat
LES PROPOSTES D'OCI
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval
LES PROPOSTES D'OCI
Torna l’Operació Reis d’Orient a Món Sant Benet

ACTUALITAT
L’Ó de Món Sant Benet torna a renovar l’estrella Michelin per 13è any
LES PROPOSTES D'OCI
Propostes familiars d'aquesta tardor a Món Sant Benet
MANRESA
Acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]