Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Súria convoca el concurs de la Fira Medieval a Instagram
La foto guanyadora serà la que hagi obtingut més 'M'agrada' a la xarxa fins el pròxim dijous, 16 de novembre
Imatge de la passada edició de la Fira Medieval d'Oficis de Súria. Foto: AjS

SÚRIA / Redacció  
09/11/2017 19:44
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
L'Ajuntament de Súria ha convocat el concurs fotogràfic 16a Fira Medieval d'Oficis de Súria a Instagram, que es desenvoluparà el cap de setmana de l'11 i 12 de novembre, coincidint amb la celebració del certamen surienc. Aquesta serà la quarta edició d'aquest concurs fotogràfic. L'objectiu del concurs és incentivar la publicació, a través de l’esmentada xarxa social, d’imatges sobre activitats, ambients i personatges de la Fira Medieval d'Oficis. Hi podran participar totes les persones majors de 16 anys que visitin el certamen i no formin part de l’organització ni prenguin part directa en el desenvolupament de les activitats del programa d’actes o en les parades d’artesans, productes o tallers.

Les fotografies hauran de ser publicades a Instagram entre les deu del matí del dissabte 11 de novembre i les nou del vespre del diumenge 12 de novembre, amb un títol descriptiu de la imatge i les etiquetes #firamedievalsúria o #firamedievalsuria. Un jurat format per persones vinculades a l’organització de la Fira Medieval d’Oficis i al món de la imatge escollirà la fotografia guanyadora entre les vint que hagin obtingut més M’agrada dels usuaris d’Instagram fins a les 12h del dijous 16 de novembre. Els membres del jurat també podran proposar altres imatges que destaquin per la seva qualitat fotogràfica, encara que no estiguin entre les que hagin rebut més M'agrada.

L’autor o autora de la fotografia guanyadora rebrà com a premi una estada de dues nits per a dues persones a la casa rural Torreblanca (Súria). La imatge guanyadora podrà ser publicada per l’Ajuntament de Súria com a suport gràfic de difusió de la Fira Medieval d’Oficis. Les anteriors edicions del concurs han tingut les següents persones guanyadores: Alba Riba (Solsona) per una imatge de la filadora del carrer Major del Poble Vell el 2014; Lourdes Lao (Sant Fruitós de Bages) per una imatge del grup musical Els Berros de la Cort (2015); i Raúl Martínez (Terrassa) per una imatge dels Bastoners de Súria (2016).

*Poden consultar les bases del concurs al següent enllaç:

 | 1 arxiu adjunt


 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MEDIEVAL SÚRIA 2017  FIRES I FESTES 
També et pot interessar:
ST. JOAN
La Fira Embarrats transporta de nou Sant Joan a l'any 1920
MEDI AMBIENT
Ecoviure torna amb la voluntat d’oferir solucions a la crisi climàtica
ACTUALITAT
Acte institucional d’obertura de l’ExpoBages 2019

MANRESA
Expobages ja batega
LA FOTO DEL DIA
Muntatge ExpoBages
NAVARCLES
La Fira Monacàlia omple Navarcles
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]