|
| Llum verda per a l’Escola de Ciclisme de Manresa al Congost |
| L’Ajuntament i l’entitat han signat aquest divendres el conveni regulador de la llicència per utilitzar un terreny situat darrere del pavelló del Nou Congost |
 |
| Els responsables de l'Ajuntament i del nou centre esportiu, aquest divendres. Foto: AJM |
|
| MANRESA / Redacció |
| 15/12/2017 19:46 |
 |
|
|
 |
L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de l’Escola Ciclisme Manresa, Ferran Molina, han signat aquest divendres el conveni regulador de la llicència d’ocupació temporal d’ús privatiu d’un terreny situat darrere del pavelló Nou Congost, a la zona esportiva del Congost, a favor d’aquesta entitat manresana. L’acte de signatura ha comptat també amb la presència del regidor d’Esports, Jordi Serracanta; i el vicepresident de l’Escola de Ciclisme, Sebastià Catllà.
Aquest terreny de propietat municipal té 8.265 m2 i una configuració pentagonal irregular. Es destinarà a la formació i pràctica de diferents modalitats ciclistes com el BTT, el ciclocròs, biketrial o BMX, entre d’altres. L’Escola de Ciclisme Manresa té l’objectiu de desenvolupar una important tasca de promoció de ciclisme i les seves diferents modalitats a la ciutat, especialment entre la població més jove, i necessitava un espai fix i tancat, protegit del trànsit rodat on ensenyar i promocionar les diferents modalitats ciclistes.
La llicència temporal serà vigent durant un període inicial de 6 anys. No obstant això, podrà ser prorrogada per períodes anuals, fins a un màxim total de 4 anys més. |
|
|