Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Pele MacLeod, pop britànic en català, aquest divendres al Voila
Pele MacLeod és el nom artístic del nou projecte musical de Pere Bernial. Una nova proposta que combina el pop d’aire britànic amb altres estils com el funk rock o el folk i que s’ha cristal·litzat en Veritat Tossuda, un disc que ha produït ell mateix i mesclat per Marc Parrot. Pele MacLeod actua aquest divendres 29 de desembre a les 12 de la nit, a la Sala Voilà de Manresa, amb taquilla inversa.
Pele Bernial, Pele MacLeod, als estudis d'Styl FM a Manresa.

MANRESA /   
28/12/2017 11:00
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
D’on va sorgir Pere MacLeod?
Vaig fer un viatge Escòcia el 2009. jo ja treballava de músic aquí a Catalunya i me’n vaig anar allà estudiar angles però em vaig emportar la guitarra i vaig començar a tocar en pubs, en un festival de Edimburg i també vaig conèixer molta gent del mon musical i quan vaig tornar vaig dir-me  “una hora o altre jo vull fer un disc”. A partir d’aquí vaig anant fent cançons, fins que va arribar un dia el 2015 que es quan m’hi vaig posar i vaig anar a fer un curs a Londres de composició i producció i quan vaig tornar em vaig posar en contacte amb el Marc Parrot i vam fer la mescla al seu estudi. Va ser fantàstic i més quan la discogràfica PICAP va apostar pel projecte. Des del gener del 2017 he anat fent concerts sense parar i res... amb ganes d’anar al Voilà ja que no hi he tocat mai.

Com definiries la teva proposta musical?
Bastant variada:  pop, folk , rock etc..  no em tanco a cap estil perquè el fet d’haver pogut estudiar i tenir recurs per fer diferents estils de música.
 
De què parlen les teves cançons?
Les meves cançons expliquen molt les meves vivències personals ja siguin meves o de gent molt propera a mi que he fet meves i les explico amb historia.
Per exemple, a Vora al mar, una cançó que ha tingut molt èxit, parlo de l’estiu que vaig conèixer a la meva xicota a Vilassar de Mar. Tot i que jo no soc d’aquest poble hi anem bastant , em van demanar de fer una darrera cançó pel disc i va sortir aquesta que és amb més sonoritat folk i britànica amb acordió i bandolina però la lletra amb català.
 
I quina serà la teva proposta al Voilà?
El concert del Voilà serà un concert que farem a duo amb un pianista. Interpretarem les cançons del disc i la nova cançó de Nadal. Convido a tothom a veure un concert molt sincer i acústic amb dues persones que presentem disc.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]