Divendres 07 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’exposició ‘Veinàlia’ aterra a l’Espai Jove Joan Amades
L'exposició que mostra el recorregut de les associacions de veïns de la ciutat de Manresa, es podrà visitar del 15 al 31 de gener en l’horari habitual de l’equipament: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i les tardes de dilluns a divendres de 16 a 19 h.
La mostra es podrà visitar de forma lliure en el seu horari habitual: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i les tardes de dilluns a divendres de 16 a 19 h.

SOCIETAT / Redacció  
13/01/2018 18:39
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Del 15 al 31 de gener l’exposició itinerant Veinàlia, que mostra el recorregut de les associacions de veïns de la ciutat de Manresa, farà estada a l’espai central de l’Oficina Jove del Bages situada a l’equipament municipal Espai Jove Joan Amades (C/ sant Blai, 14).

La mostra es podrà visitar de forma lliure en el seu horari habitual: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i les tardes de dilluns a divendres de 16 a 19 h. 

Quaranta anys després de la creació de les entitats veïnals a la ciutat,la Federaciód'Associacions de Veïns de Manresa i el Pla comunitari dela FAVMensenyen la tasca que estan realitzant les associacions de veïns i veïnes, concretant algun dels projectes principals de cadascuna d'elles.

El fet d’acollir aquesta exposició a l’Espai Jove Joan Amades es valora com una oportunitat perquè les persones joves que fan ús de l’equipament puguin conèixer el moviment veïnal i saber quina és l’associació de veïns del seu barri.

Posteriorment, Veinàlia visitarà el Casal Cívic Pare Ignasi Puig (barri del Xup) durant el mes de Febrer i l’Associació de veïns dela SagradaFamíliaen el mes de Març.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys

MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]