Dilluns 27 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

TORNA EL FABA, el Festival Artístic del Barri Antic de Manresa
The Crab Apples al FABA

MANRESA / Redacció  
08/05/2018 10:08
Es clou el XXIIè Mundialet Intercultural de Futbol de Manresa amb una gran tarda de futbol
Oriol Marsinyach, màxim anotador del Campionat del Mon de Rugbi Sub-20
Es manté l'Alerta per la previsió de pluges intenses avui
Es manté activat el Pla INFOCAT per l'alt risc d'incendi
Aquest dissabte 12 de maig torna la 2a edició del Festival Artístic del Barri Antic de Manresa (FABA). La iniciativa, que se celebrarà a l’antiga fàbrica de l’Anònima, té l’objectiu de convertir el Centre Històric de Manresa en un node creatiu i cultural a través dels seus agents i reivindicar l’edifici municipal de l’Anònima com a fàbrica de creació. L’entrada és lliure i està oberta a totes les persones.
Enguany, el FABA concentrarà la major part de les seves activitats el dissabte 12 de maig des de les 10h del matí fins a les 2h de la nit amb un ventall d’esdeveniments culturals: concerts, teatres, poesia, un mercat artesà i art urbà, entre d’altres. Paral·lelament, hi haurà un espai gastronòmic a càrrec dels membres del Mercat de Puigmercadal de Manresa, on es podrà dinar i menjar durant tota la jornada.


Apostant pel talent emergent i latent del Bages, 6 de les iniciatives d’enguany provenen de la comarca. 4 concerts - Ara Nescio, Clazzics, Los Valientes i Toia -, Dj Grozza i el grup teatral T.U.P.P.E.R.S, pujaran dalt els escenaris amb l’objectiu de fer vibrar l’escena manresana.
D’altra banda, 6 propostes musicals d’arreu de Catalunya, passant pel País Valencià i Aragó, i ja consolidades dins l’escena alternativa, però que no han tocat mai a la ciutat, també ompliran l’escena del festival: Bigott (Saragossa), Blondie (Berga), Júlia (Alcoi), Renaldo & Clara (Lleida), The Crab Apples (Santa Eulàlia de Ronçana) i Mr.Rombo (Reus).

A part de la diversitat de propostes que ens porten els artistes (vegeu programa a continuació), destaca el grup manresà Toia, que oferirà un concert exclusiu i únic a l’escenari del FABA, així com DJ Grozza que prepara una sessió especial pel festival. A més de Bigott, Renaldo&Clara, The Crab Apples, Júlia i Los valientes, que portaran al FABA el seu nou disc.

Consulteu a la pàgina web del FABA totes les novetats d'enguany: http://fabamanresa.cat/



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FABA 
També et pot interessar:
CULTURA
El FABA va viure la seva jornada central
CULTURA
El FABA comença aquesta setmana
MANRESA
El FABA 2026 convida a "imaginar un recorregut" en una nova edició del festival al Barri Antic

CULTURA
El FABA culmina la seva 8a edició amb una jornada vibrant i festival
CULTURA
El FABA enfila la cloenda aquest dissabte a l'Anònima amb música, art i gastronomia
CULTURA
L'Anonima acull el FABA, una edició marcada per la transformació
Oriol Marsinyach, màxim anotador del Campionat del Mon de Rugbi Sub-20
Es manté activat el Pla INFOCAT per l'alt risc d'incendi
Es clou el XXIIè Mundialet Intercultural de Futbol de Manresa amb una gran tarda de futbol
Treballs de canalització elèctrica a l'avinguda Pirelli i al carrer Monistrolet
Agricultura destina prop de 40 milions d'euros a la modernització dels regadius comunitaris
Es manté l'Alerta per la previsió de pluges intenses avui
Inauguració de l'exposició fotogràfica “Japó, modernitat i tradició” de Jordi Sala Masip al Tercer Segona
Aquest dissabte es juguen les finals del Mundialet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]