Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Presentació de candidatures a la 48a Nit de l'Esportista
Fins el dilluns 28 de maig hi ha temps per presentar les candidatures als guardons que premien les millors actuacions esportives, i que es lliuraran el dimarts 19 de juny al Teatre Kursaal.
La Nit de l'Esportista enguany celebrarà la 48a edició. Foto d'arxiu.

MANRESA / Redacció  
18/05/2018 10:45
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
Manresa ha  obert el període de presentació de candidatures als guardons que s'atorguen en la Nit de l'Esportista, que enguany celebrarà la 48a edició. Per fer ho s’ha d’omplir el formulari que surt a la pàgina web: http://www.manresa.cat/candidaturesNitEsportista. El termini de presentació finalitza el dilluns 28 de maig.
Aquesta  edició està organitzada pel Beisbol Club Manresa –amb el doble motiu del seu 25è aniversari i que enguany Manresa és la ciutat del Beisbol i Softbol Català- conjuntament amb l'Ajuntament de Manresa i amb el suport de mitjans de comunicació local (Regió7, Grup Taelus, Gedi Media i Xiulet Final).
Els premis, que es lliuraran el dimarts 19 de juny al Teatre Kursaal, contemplen les següents categories que estableixen les Bases reguladores de la 48a Nit de l’Esportista de Manresa.
- Millor Esportista de l’any a Manresa a la millor actuació esportiva en les següents categories:
Millor esportista en categoria absoluta
Millor esportista jove (fins a 18 anys)
Millor esportista màster / veterà (més de 40 anys)
Millor esportista Special Olímpics (en esport adaptat psíquic)
Millor esportista Paralímpic (en esport adaptat físic i/o sensorials).
Millor equip en categoria absoluta, Premi Vicenç Comas.A banda de designar el Millor Esportista de l’any a Manresa en les diferents categories, també s’atorgaran altres premis:
- Premi Associació Esportiva La Salle Manresa al club, entitat, grup o organització esportiva local que hagi assolit una tasca més destacada, realització o esforç col·lectiu. 
- Premi Andreu Vivó i Tomàs a l’Esport Escolar, que s’assignarà a proposta del Consell Esportiu del Bages i de l’Ajuntament de Manresa, a qualsevol de les seves vessants (directiva, tècnica, com a entitat ... ) per la seva participació en els Jocs Esportius Escolars de Catalunya.
-  Premi Josep M. Pintó, a la persona que hagi mostrat una dedicació especial a l’esport en qualsevol de les seves vessants.
- Premi Josep M. Montfort, al monitor o entrenador que hagi treballat d’una manera especialment abnegada.
- Premi Rafael Vilaseca, al millor àrbitre i/o jutge esportiu de qualsevol disciplina esportiva de l’àmbit local.
- Premi al millor directiu a la tasca eficaç i continuada del directiu d’un club i/o entitat esportiva local durant la temporada.
- Premi al millor patrocinador d’entitat esportiva local durant la temporada 2016/2017, a alguna de les empreses col·laboradores d’entitats esportives locals.
- Premi anomenat Campions per a tots els equips que hagin quedat campions dels seus grups de competició o hagin ascendeixin de categoria durant la temporada 2016/2017 (Categoria Infantil i/o superiors).
- El jurat qualificador es reserva el dret d’atorgar un premi especial del jurat anomenat Josep Vila i Valldaura.
Fora de les bases i per designació del Jurat s’assignarà una distinció anomenada Premi Bages: Manel Estiarte per premiar la trajectòria d’un esportista dela Comarca del Bages.
Forma de presentació de les candidatures
El termini de presentació de candidatures està obert fins el dilluns 28 de maig i a banda d’omplir el formulari que es pot obtenir en la següent adreça electrònica: http://www.manresa.cat/candidaturesNitEsportista.
També es pot fer mitjançant l’enviament de la documentació corresponent al correu electrònic esports@ajmanresa.cat, adjuntant el currículum i una imatge del/la candidat/a.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]