Dijous 06 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Síndic presenta el seu informe anual al Ple Municipal
El Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa que se celebra aquest dijous, a les 7 de la tarda, s’obrirà amb la intervenció del Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, que presentarà l’informe anual que recull les queixes i consultes tramitades a la ciutat. La visita s’inscriu en el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i el Síndic signat l’octubre passat.
Rafael Ribó, Síndic de Greuges de Catalunya, serà present al Ple Municipal de demà, a les 7 de la tarda, al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa

MANRESA / Redacció  
21/06/2018 13:06
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
.Abans de l’inici de l’ordre del dia habitual, Ribó intervindrà al Ple per presentar l’informe anual d’actuacions, i posteriorment hi haurà una ronda d’intervencions dels grups municipals i el Síndic tindrà torn de rèplica.

 L’assistència del Síndic de Greuges al Ple Municipal és un dels acords del conveni signat el 18 d’octubre passat amb l’Ajuntament, per reforçar els serveis que ofereix a la ciutadania de Manresa. Segons aquest conveni, inèdit fins aleshores a Catalunya, l’equip del Síndic farà un mínim de quatre visites anuals a la ciutat i durà a terme un informe anual sobre les seves actuacions a la ciutat. En el conveni també es preveia aquesta visita al Ple Municipal, i el Síndic també es comprometia a donar la màxima celeritat a la tramitació de les queixes. Igualment, a petició conjunta dels interessats en alguna queixa i de l’Ajuntament, d’acord amb el conveni el Síndic pot proposar iniciar vies de mediació que facilitin una resolució positiva i ràpida de les queixes.

 La signatura del conveni amb el Síndic de Greuges va donar compliment a la decisió de l’equip de govern de desestimar la creació del Síndic Defensor de la Ciutadania Local i, en canvi, intensificar la tasca del Síndic de Catalunya a la ciutat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA 
També et pot interessar:
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys

MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]