Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tornen els tallers infantils del Passeig
A partir de demà i durant quatre setmanes, Quin Passeig programa activitats lúdiques i educatives per als més petits a la terrassa del bar Plaça
Imatge d'arxiu dels tallers de l'any 2017. Foto: Jordi Preñanosa

Redacció  
09/07/2018 10:12
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Els tallers infantils tornen un estiu més al Passeig. Quin Passeig ha programat quatre tallers lúdics i educatius que es faran a partir de dimarts i durant quatre setmanes a la terrassa del bar Plaça. Es tracta d’una proposta pensada per proporcionar als més menuts de la casa el seu propi espai d’oci tot gaudint del Passeig, un dels llocs més emblemàtics de la ciutat de Manresa i punt de trobada durant els mesos d’estiu. Per a l’organització dels tallers, Quin Passeig torna a comptar amb el suport d’entitats i empreses de la ciutat que hi oferiran continguts molt diversos. Els tallers es faran cada dimarts a les 6 de la tarda (Excepte el primer que serà a les 17.30 h ) i són gratuïts, tot i que cal fer inscripció prèvia a info@quinpasseig.com
 
El primer dia un obsequi sorpresa!
 
El primer taller, dedicat al ball
El primer dels tallers es farà el dia 10 de juliol i anirà a càrrec de 7 de Ball. L’activitat se centrarà en el moviment, concretament en el ball. Amb coreografies senzilles, es convidarà els participants a deixar-se anar i a moure’s. Una manera de combatre el sedentarisme i de descobrir que ballar és una activitat que comporta molts beneficis en l’àmbit físic i també social, ja que fomenta la trobada amb els altres.
 
La resta de tallers aniran a càrrec del Parc de la Sèquia, que proposarà als infants fer el seu propi fòssil, Vinylfast, que farà un taller d’estampació de samarretes, i Styl FM, que oferirà als infants la possibilitat de convertir-se per un dia en periodistes radiofònics.
 
Cal recordar que les places són limitades, tallers per a nenes i nenes a partir de 4 anys.
 

 
 
 
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TALLERS INFANTILS   PASSEIG   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]