Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La CUP creu que el retard a les obres de la Pirinaica és responsabilitat de l’equip de govern
La CUP Manresa ha fet públic un comunicat on expressa la seva preocupació per la demora en l’execució de les obres del camp de futbol de gespa artificial Mion-Puigberenguer.
Camp de la Pirinaica

ESPORTS / Redacció  
16/10/2018 10:21
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval

La candidatura rupturista reconeix que la  lluita comercial entre empreses competidores està al darrera de l’endarreriment, que va en detriment de l'interès públic. La CUP també ha volgut recordar que, des de l'entrada en vigor de la nova llei de contractes, l’Ajuntament ha rebut diverses impugnacions en diferents contractes licitats, i que, per manca de recursos tècnics sobre la matèria, el projecte constructiu d’aquesta obra no s’ha realitzat des dels serveis tècnics de l’Ajuntament, sinó que s’ha adjudicat a una empresa especialitzada.
 
Tot i això, la CUP creu que la responsabilitat última del retard és de l’equip de Govern, que va fer una mala previsió en la programació d’aquesta obra, ja que el concurs de licitació es va publicar el mes de maig. La CUP considera que es va anar molt tard, ja que l’obra hauria d’haver estat adjudicada i executant-se durant els mesos d’estiu, que és quan no s’utilitza el camp de futbol i, d’aquesta manera, no s’hauria perjudicat els interessos del Futbol Club Pirinaica.
 
A més, el regidor de la CUP Jordi Garcés creu que «l’Equip de Govern ha fallat en la comunicació de la paralització de les obres a les parts afectades, que són els veïns del barri de la Mion-Puigberenguer i el F.C. Pirinaica. Principalment, perquè el club, ara per ara, no sap quan s’iniciaran les obres i això està provocant un malestar cada cop més gran i que es podria haver evitat».
 
Tot plegat és conseqüència, segons la CUP, d’un compromís de l’equip de govern, que es va comprometre amb la Pirinaica a acabar les obres abans de final d’any. «Queden dos mesos i mig per complir amb el compromís adquirit i, en el cas de no complir-se, creiem que l’alcalde i l’Equip de Govern hauran d’assumir les responsabilitats corresponents», ha manifestat Garcés.
 
Finalment, la CUP creu que seria un error inacceptable no realitzar les obres durant aquest mandat, ja que les promeses en període electoral que no es compleixen generen desconfiança cap a l’administració pública i demostren que l’única voluntat que hi ha darrere d’aquestes promeses és la d’aconseguir vots i no el benestar de les manresanes i manresans.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA   ESPORTS 
També et pot interessar:
MANRESA
Aigües de Manresa i FORUM impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics
LA FOTO DEL DIA
Un vespre tot gaudint de les vistes
FUTBOL
El Covisa Manresa no ha pogut puntuar en la seva estrena a la lliga

FUTBOL
El Manresa perd a Tudela (2-1) després d’intentar la remuntada fins al final
ALTRES ESPORTS
Josep Perarnau, 1r classificat de la VIII tirada commerorativa del Mundial de tir de carrabina BR50
ATLETISME
Manel Deli , Campió del Mon M50
La Fàbrica Nova, protagonista de la 10a Fira dels Playmòbils de Manresa
La Síndica de Greuges visita Súria en la seva primera estada oficial a la vila
Comencen les obres per construir el nou accés sud de la C-55 a Sant Vicenç
Finalitzen les obres de millora de la via pública al barri de la Rosaleda
Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges
Sant Fruitós de Bages l’humor irònic de Quim Vila i Fermí Fernández
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]