Dimarts 15 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Reagrupament Independentista, quart partit a adherir-se a Primàries Manresa
Fundat per l’exconseller Joan Carretero, primer com a moviment intern d’ERC i posteriorment com a partit, ha decidit donar el seu suport al projecte de primàries obertes a la ciutadana organitzat per Primàries Manresa
D'esquerra a dreta Josep Gozalbo i Ramon Payàs de Reagrupament i Jordi Peiró i Josep Selga de Primàries Manresa.

POLÍTICA / Redacció  
25/01/2019 11:31
La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre es mouen a l'avinguda Universitària
Manresa s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat
La Transenyera es consolida a Castellbell i el Vilar
Campanya per prevenir i controlar les distraccions al volant i semàfors
Reagrupament Independentista, fundat per l’exconseller Joan Carretero, primer com a moviment intern d’ERC i posteriorment com a partit, ha decidit donar el seu suport al projecte de primàries obertes a la ciutadana organitzat per Primàries Manresa. El partit independentista, que a les darreres eleccions municipals va participar de la coalició Millor Manresa, ha traslladat aquest suport en una reunió amb representants del grup organitzador de les primàries.
 
La decisió ha tingut lloc després d’una primera reunió entre les dues organitzacions que va tenir lloc el mes de novembre. Un cop conegut el projecte i després d’una reflexió interna, Reagrupament ha decidit donar-hi suport ja que el mecanisme de primàries va en la línia de regeneració democràtica per la qual aposta el partit.
 
D’altra banda, Primàries Manresa ha continuat la seva ronda de contactes amb entitats de la ciutat. La plataforma independentista ha mantingut reunions amb la Confraria dels Vins del Bages, amb l’Associació de Veïns del barri del Vic-Remei i amb la Plataforma d’Associacions d’Immigrants de Manresa. Les tres entitats han mostrat el seu interès pel procés de primàries obertes a la ciutadania que impulsa Primàries Manresa i en faran un seguiment del seu desenvolupament.

Primàries Manresa durà a terme aquest dissabte a les 11 del matí a l’Espai Plana de l’Om un acte amb el títol Per què unes primàries obertes de l'independentisme a Manresa? amb la participació d’Anna Arqué, portaveu de Primàries Catalunya i Joan Canadell, membre del secretariat nacional de l’ANC per exposar els motius del projecte. L’acte serà moderat per la periodista manresana Montse Ayala.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MUNICIPALS 2019   MANRESA   POLITICA 
També et pot interessar:
FUTBOL
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
LA FOTO DEL DIA
Carles Vilajosana una gran persona
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa lluita però no aconsegueix superar el Barça

MANRESA
L'ofrena floral de la Diada omple la plaça Onze de Setembre de Manresa
MANRESA
La Marxa de Torxes omple Manresa dins els actes de la Diada
ACTUALITAT
Manresa Diu Prou, torna omplir la plaça Neus Català i Pallejà
El Kursaal canvia d'imatge amb les noves butaques
La Biblioteca de Súria reprèn les activitats dels seus clubs de lectura
Cardener Viu organitza una caminada contra la planta de biogàs
Navarcles instal·la plaques fotovoltaiques en quatre equipaments municipals
Un centenar de cabres en transhumància travessarà Manresa el pròxim diumenge 20 de setembre
La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre es mouen a l'avinguda Universitària
Manresa s'adhereix a la Setmana Europea de la Mobilitat
La Transenyera es consolida a Castellbell i el Vilar


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]