Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sense trens i amb servei de bus encara més lent
Renfe ha emès un comunicat aquest dilluns al vespre anunciant que continuarà oferint servei de bus entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet malgrat haver anunciat que dimarts ja circularien trens per la línia, "a l'espera de finalitzar les investigacions obertes" per Adif i la companyia.
Sense trens i amb servei de bus encara més lent. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció/ Mª Alba Riu  
12/02/2019 10:13
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Els delegats de prevenció del sindicat SEMAF així com el Grup de la Comisió Tècnica Executiva el mateix sindicat han  anunciat la paralització del servei entre les dues estacions davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents com el del passat 8 de febrer a Castellgalí.

Mossos, Renfe i Adif tenen obertes les seves investigacions  per aclarir les causes del xoc frontal en una zona que és de doble via. porta a terme la investigació per a determinar les causes de l'accident, que recordem, va passar en un tram amb doble via en topar frontalment dos trens, un de la línia de mitja distància R-12 (que prestava servei entre l'Hospitalet de Llobregat i Lleida) i un altre de la R-4 de Rodalies (que circulava entre Terrassa – Manresa).

A banda de continuar el servei de bus entre Manresa i Sant Vicenç, en el cas dels regionals de l'R12, l'autobús cobrirà el tram entre Sant Vicenç i Calaf. Per tot plegat, Renfe avisa que el trajecte es pot allargar entre 15 i 30 minuts més de l'habitual.


 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ACCIDENT DE TREN   RENFE   CASTELLGALI   BAGES   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]