|
| El Montepio acull una xerrada sobre la reforma de les pensions |
| L’acte serà aquest dimarts , a les 6 de la tarda .La situació actual de la reforma de les pensions és el tema central d’una xerrada-col·loqui que tindrà lloc el proper dimarts, 5 de març, a les 6 de la tarda, a la sala d’actes del Montepio (C/ Bilbao, 20 de Manresa), a càrrec la diputada Aina Vidal. |
 |
| L’acte serà el dimarts 5 de març, a les 6 de la tarda, a la sala d'actes del Montepio , al carrer Bilbao 20 de Manresa |
|
| AGENDA / Redacció/ Sergi Vázquez |
| 05/03/2019 09:53 |
La conferència, que és oberta al públic, es presenta amb el títol “Jubilades, jubilats, aixequem el cap!”, per mostrar-se bel·ligerant amb la situació actual que amenaça el futur de les pensions. És organitzada per la Plataforma en defensa de les pensions públiques i els drets de la gent gran, de la Federació de Veïns de Manresa. Aina Vidal és diputada al Congrés i va ser portaveu d’Units Podem a la comissió del Pacte de Toledo –l’aprovació que va fer el ple del Congrés de Diputats del govern espanyol d’un document que analitza els problemes econòmics i estructurals de l’actual sistema de Seguretat Social-. |
|
|