Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Josep Alabern, Premi de l’aigua 2019 per la seva trajectòria professional
El premi li ha estat entregat en el marc del III Congrés de l’Aigua de Catalunya.El premi concedit a en Josep Alabern, que es va jubilar d’Aigües de Manresa l’estiu passat, vol reconèixer els anys de servei i la seva trajectòria professional.
En Josep Alabern rep el premi de l’aigua 2019 per la seva trajectòria professional

ACTUALITAT / Redacció  
23/03/2019 10:08
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
L'Associació Catalana d'Amics de l'Aigua lliura cada any, amb motiu de les celebracions del Dia Mundial de l'Aigua, els Premis de l'Aigua, amb els que es pretén estimular, de forma no dinerària, totes aquelles iniciatives, actuacions o trajectòries que tinguin quelcom a veure amb la nostra voluntat de millorar la relació de la població catalana amb l'aigua i el seu entorn natural.
 
El jurat del premi que enguany arriba a la 20a edició, ha estat format per Antonio Ferrillo (periodista de La Vanguardia), Albert Camps ( regidor de Medi Ambient, Activitats i Espais Verds de l’Ajuntament de Granollers), el professor Emilio Custodio (catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya), Elisabeth Santacruz ( directora de Desenvolupament Sostenible del Grup Cassa) i Irene Corbella (cap del servei de Salut Ambiental de la Generalitat de Catalunya). I els premiats, a part d’en Josep Alabern per la seva trajectòria professional, han estat, el Consorci Besós Tordera pel seu 30è aniversari, Aigües de Reus per la seva implicació en la reutilització de les aigües, Aigües de Barcelona per l’exposició The zone of hope, en Ramon Carné, expresident de la comunitat de regants del Canal d’Urgell per la seva trajectòria professional, i finalment la Universitat de Girona pel nou màster de Ciència i Tecnología dels Recursos Hídrics.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JOSEP ALABERN  PREMI AIGUA 2019 
També et pot interessar:
MANRESA
Mor Josep Alabern als 82 anys, una persona que ha fet història amb la vida de l'aigua
ACTUALITAT
Zenobita edicions publica una aproximació biogràfica de Josep Alabern

Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
Sant Jordi treu al carrer una trentena de parades al centre de Solsona
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
L’Orquestra Arts Simfònica Jove i la Polifònica de Puig-reig portaran al Kursaal ‘Cançó d’amor i de guerra’
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient consolida en cinc anys el seu lideratge
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]