Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El proper taller infantil de Quin Passeig proposarà practicar l’anglès jugant
Kangaroo.cat proposa una divertida i refrescant activitat per aprendre anglès a l'aire lliure. Es farà aquest dimarts 23 de juliol a les 6 de la tarda a la terrassa del bar Plaça.
Els nens van gaudir de valent amb el Taller del Parc de la Sèquia. Aquesta setmana és el torn d'aprendre anglès amb Kangaroo.cat

AGENDA / Redacció  
22/07/2019 17:22
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El proper taller infantil de Quin Passeig proposarà als infants que s’hi apuntin posar en pràctica i ampliar els seus coneixements d’anglès mitjançant el joc. Sota el títol de “How are you today”, l’activitat consistirà en fer un photocall de l’estiu, que servirà per practicar com es diuen les parts de la cara i els estats d’ànim en anglès. El taller es farà el proper dimarts, 23 de juliol, a les 6 de la tarda a la terrassa del bar Plaça i és gratuït, però cal inscriure’s abans enviant un correu electrònic a info@quinpasseig.com.
 
Animals amb oueres reciclades
En el taller d’aquesta setmana, els participants van construir animals a partir d’oueres reciclades. Les van tallar, les van pintar, van enganxar-ne les parts restants i d’altres parts amb cartolina per tal de donar-los forma d’animal i van enganxar gomets per als ulls i canyetes per a la cua. L’activitat, que va estar conduïda pel Parc de la Sèquia, va permetre a tots els nens i nenes emportar-se a casa la manualitat que havien fet.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: QUIN PASSEIG   TALLERS INFANTILS 2019 
També et pot interessar:
LES PROPOSTES D'OCI
"How are you today"
LES PROPOSTES D'OCI
"Vine a fer l'animal"
MANRESA
"Vull sortir a la ràdio"

Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]