Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El taller de samarretes tanca el cicle d’activitats infantils al Passeig d’aquest estiu
La proposta ha tornat a ser un èxit gràcies a la implicació de diferents entitats de la ciutat i de les famílies que hi han participat.
El taller de samarretes amb VinylFast va cloure els Tallers infantils de Quin Passeig!

SOCIETAT / Redacció  
31/07/2019 10:59
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
El cicle d’activitats infantils al Passeig d’aquest estiu es va acomiadar ahir a la tarda fins l’any vinent, amb el taller de samarretes que va permetre als infants convertir-se en dissenyadors per una estona i crear una samarreta totalment personalitzada que podran lluir durant les vacances. Un any més, la proposta ha estat un èxit gràcies a la implicació de diferents empreses i entitats com Styl FM, el Parc de la Sèquia, l’escola d’anglès Kangaroo i Vinylfast.
 
Durant quatre tardes, els infants han pogut fer activitats com gravar un anunci per la ràdio, fer manualitats d’animals, aprendre nou vocabulari en anglès o dissenyar i pintar una samarreta. Els tallers, que s’han fet a la terrassa del bar Plaça, eren totalment gratuïts. L’objectiu de la proposta, impulsada en el marc de la campanya Quin Passeig que dinamitza les terrasses d’aquest cèntric carrer de la ciutat, era proporcionar als infants de la ciutat un espai d’oci i aprenentatge a l’aire lliure en un entorn emblemàtic com és el Passeig de Manresa.
 
Les activitats de Quin Passeig continuaran durant tot l’estiu amb balls a la fresca, demostracions de country i line dance, sopars gastronòmics al restaurant Atenes, tastos de produces i, de cara a la Festa Major, el concert vermut i els balls especials de Festa Major. A més, durant tot l’estiu es fan sortejos i promocions als diferents establiments adherits a la campanya.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a:
També et pot interessar:

El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]