Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Quatre detinguts per dos robatoris
Agents de la Policia local de Manresa han detingut aquesta matinada quatre joves, un de 18 anys i veí de Manresa i tres menors de 17, 15 i 14 anys, veïns de Navarcles.

ACTUALITAT / Redacció  
19/08/2019 12:24
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El primer jove va ser detingut a quarts de 3, quan en atendre un requeriment per una baralla al carrer Hospital, uns joves van avisar a la patrulla informant que un jove li havia agafat un mòbil i que quan li van recriminar els va treure un ganivet, els va amenaçar, i va marxar. El sospitós es va introduir en un habitatge proper on, després de diverses gestions, va ser localitzat i detingut.

Els altres tres menors van ser detinguts a quarts de 4, quan diverses patrulles de la Policia Local de Manresa atenien diversos requeriments fets a la sala del 092 informant que hi hauria uns joves intentant forçar la porta d'un establiment al barri de la Font dels Capellans amb una pota de cabra.

Els joves, en apreciar la presència policial van desistir i van fer-se escàpols, tot i que van poder ser detinguts minuts després a la zona de la pista poliesportiva, on se'ls va trobar material presumptament sostret (una caixa enregistradora i diversos mòbils) a una botiga d'articles de segona mà de la zona, que posteriorment es va comprovar que tenia forçada la persiana, motiu pel qual van ser detinguts.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ROBATORI 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
ACTUALITAT
Detenen dos homes per un robatori amb força en una empresa de Santpedor
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen dos homes per una temptativa de robatori amb força en un domicili

ACTUALITAT
Enxampen tres homes 'in fraganti' robant a la deixalleria de Manresa
ST. FRUITÓS
La Policia de Sant Fruitós de Bages enxampa in fraganti dos lladres robant a la Fonda Sant Benet
ACTUALITAT
Detenen un menor per cometre dos robatoris amb intimidació en establiments comercials a Manresa
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]