Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa arrenca la lliga amb una valuosa victòria al Nou Congost
Gran inici de temporada del BAXI Manresa que supera l’Unicaja Màlaga (79-69) amb un joc atractiu fent les delícies del Nou Congost. Ferrari destaca amb 25 punts en un partit coral.
El BAXI Manresa arranca la lliga amb una valuosa victòria al Nou Congost

Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/09/2019 10:02
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Primer partit i primera victòria del BAXI Manresa en la jornada inaugural. Amb una afició entregada al Nou Congost es presentava el Manresa en aquesta primera jornada de lliga. El conjunt dirigit per Pedro Martínez va ser superior en els tres primers parcials del partit, però va veure com l’Unicaja de Màlaga es resistia a entregar el partit i lluitava fins al final. El base Frankie Ferrari va debutar a la Lliga Endesa amb una targeta de presentació destacada: 25 punts i 10 assistències per convertir-se en la referència de l’equip bagenc.

El Manresa va iniciar l’enfrontament portant la iniciativa amb un inspirat Frankie Ferrari que anotava fins a 3 triples en aquest període. La bona defensa dels bagencs permetia anotar a Pere Tomàs en contraatac per eixamplar el resultat. Una gran assistència de Ferrari finalitzada amb esmaixada de Juampi Vaulet certificava el bon inici de partit i obria la primera escletxa al marcador.

Jordan Sakho intimidava sota el taulell rival i anotava cap avall per encetar el segon quart. Ferrari seguia penalitzant el poc encert malagueny amb dues cistelles més des del perímetre, augmentant la diferencia fins a la dotzena de punts. William Magarity lluïa canell davant la seva nova afició amb dos triples consecutius i donar un nou màxim avantatge al BAXI Manresa. Els locals arribaven al descans 11 punts amunt i amb molt bones sensacions.

El tercer parcial s’iniciava amb un rebot en atac de David Kravish i els seus dos primers punts. La connexió Ferrari-Magarity seguia carburant. El suec esmaixava una passada del base i l’americà-italià encadenava dos triples més. Vaulet i Davis s’entonaven des de la línia de 6’75 i ampliaven les distàncies fins als 20 punts. Els visitants, però, no llançaven la tovallola tan d’hora i retallaven el seu desavantatge per seguir vius als últims 10 minuts.

L’Unicaja Màlaga recuperava sensacions en el darrer acte i escurçava en 10 punts el resultat. Davis tallava d’arrel la reacció visitant amb 6 punts consecutius, incloent-hi dues espectaculars esmaixades. Tot i l’empenta dels andalusos, els homes de Pedro Martínez no afluixaven el ritme i seguien mantenint coixí per afrontar el tram final per davant. Els tirs lliures mantenien amb vida als visitants, però de la mateixa manera responien els manresans per deixar la primera victòria a casa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS   LLIGA ENDESA 2019-20 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
FUTBOL
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar

FUTBOL
Fotografies dels equips sènior del Centre d'Esports a les escales de la Seu
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita el Hiopos Lleida, un equip en bon moment
BÀSQUET
El BAXI Manresa es veu superat pel Venècia al Nou Congost
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]