Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Festa dels Panyos
Un cap de setmana de música en directe, gastronomia i activitats per gaudir del Patrimoni Industrial a l’entorn de la fàbrica dels Panyos de Manresa.
La Fabrica dels Panyos. Foto: Jordi Preñanosa

AGENDA / Redacció  
18/10/2019 11:05
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Se suspèn la jornada tècnica entorn als Panyos de demà però es manté la festa davant la fàbrica prevista pel cap de setmana

L’Ajuntament de Manresa i la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia, organitzadors de l’esdeveniment, han comunicat que suspenen l’activitat institucional fins divendres i s’adhereixen a la vaga general en resposta a la sentència del Suprem.

L’Ajuntament de Manresa i la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia han comunicat la seva decisió de suspendre les activitats previstes per demà, divendres 18 d’octubre, per sumar-se a la vaga general convocada en resposta a la sentència del Suprem.
Aquesta decisió comporta l’ajornament de la jornada tècnica  a l’entorn dels Panyos “ Els Panyos 1820. La primera fàbrica de Catalunya. Reptes per la seva conservació”  i l’acte d’obertura de l’exposició “Espais Recobrats. Els nous usos del patrimoni industrial català”. Ambdós esdeveniments s’havien de celebrar aquest divendres al Museu de la Tècnica de Manresa però finalment es faran el proper divendres 25 d’octubre.

El que si es manté és La Festa dels Panyos, prevista per aquest cap de setmana, davant la fàbrica, amb una neteja a l’entorn dels Panyos que es farà dissabte matí,  música en directe i gastronomia amb Vermúsic el dissabte de 17 a 24h i el diumenge de 12 a 20h. Diumenge es faran visites guiades a l’interior de la fàbrica de 12 a 14h, per les quals cal inscripció prèvia. Tot pensat per gaudir del Patrimoni Industrial a l’entorn de la fàbrica dels Panyos de Manresa.
Es pot consultar la programació de les activitats en aquest enllaç: http://parcdelasequia.cat/agenda/festa-dels-panyos/
Per l’adhesió a la vaga, divendres restaran tancats tots els equipaments que gestiona La Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia i que inclouen la Casa de la Culla, l’InfoSèquia, el Centre de l’Aigua de Can Font i el Museu de la Tècnica de Manresa



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FABRICA DELS PANYOS   MANRESA   AGENDA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
MANRESA
L'Ajuntament tractarà un centenar de xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
LA FOTO DEL DIA
El segon arbre de Nadal més gran de Catalunya el de Manresa
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]