Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Graduació d'un centenar d'estudiants de la UPC
Aquest divendres 22 de novembre, a les 19 h, se celebra l’acte de graduació dels 113 estudiants i estudiantes de grau, postgrau i màster de la promoció 2018-2019 de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), centre docent de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Manresa. L’acte tindrà llocal Teatre Kursaal de la ciutat.
Acte de graduació de la promoció 2018-2019 de la UPC Manresa al Kursaal

AGENDA / Redacció  
21/11/2019 09:18
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
L’any 1942, l’actual UPC Manresa va iniciar la seva activitat com a Escola de Capatassos Facultatius de Mines, un centre docent especialitzat en la formació de tècnics per al sector miner que va emergir a la zona. L’Escola ha evolucionat amb l’entorn i actualment imparteix estudis de grau i màster en els àmbits de l’enginyeria civil, l’enginyeria de telecomunicació, l’enginyeria industrial, l’enginyeria informàtica i l’enginyeria d’automoció, així com en medi ambient, sostenibilitat i recursos naturals. A més d’atendre les demandes de perfils professionals del teixit industrial, l’activitat de la UPC a Manresa aporta coneixement, recerca i solucions als reptes formatius, socials, ambientals i productius del territori.
 
L’acte de graduació de la promoció 2018-209 d’estudiantat de grau, postgrau i màster, que tindrà lloc el 22 de novembre, a  les 19 h, al teatre Kursaal (Passeig Pere III, 35, Manresa) comptarà amb la participació de diversos representants de l’administració autonòmica i local, així com del món industrial i acadèmic. Hi intervindran Ricard Font Hereu, president del consell d’administració dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i Xavier Obradors i Berenguer, físic manresà i director de l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (ICMAB), que apadrinaran la promoció 2018-2019. També hi intervindran Gemma Fargas, vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat a la UPC; Rosa Argelaguet, directora de la UPC Manresa; i Valentí Junyent, alcalde de Manresa, qui presidirà l’acte.
 
Presentada per la periodista, geògrafa i meteoròloga manresana Míriam Santamaria, la gala comptarà també amb la intervenció de l’estudiant amb millor expedient de tota la promoció, i serà  l’escenari de la imposició de bandes a l’estudiantat i de diversos guardons.
 
En el decurs de la cerimònia s’atorgaran els premis als millors expedients de grau i de màster per part de les empreses Meinsa, Bobitecnic, AUSA, Anviplas, WebdomLabs, MármolesHermanosMoratonas, Àrids Solestany i la Caixa d’Enginyers. També es lliuraran els premis Domènec Valero, TIC Bages i Emili Viaderals millors treballs de fi de grau i màster, que atorguen el Col·legi d'Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM), l’Associació TIC Bages i la Càtedra Iberpotash en Mineria Sostenible, respectivament.
 
Així mateix, s’atorgaran els Premis DENSO als dos millors expedients de selectivitat matriculats a primer curs de la UPC Manresa, als dos millors expedients obtinguts fins al segon curs matriculats al grau en Enginyeria Mecànica i als quatre millors expedients obtinguts fins al segon curs matriculats al grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
 
Durant l’arribada dels assistents, els integrants dels equips d’estudiants Dynamics UPC Manresa, Roadrunners i Coyotes Team, i Synergy Racing Team mostraran al pati del Kursaalels vehicles amb els quals competiran a la Formula Student, la cursa solidària UNIRAID i Moto Student, respectivament.
La gala comptarà tambéamb l’actuació musical del grup Caracara, i de la Colla Castellera Penjats del Campus de Manresa, que posarà punt i final a l’acte.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: GRADUACIÓ UPC MANRESA 
També et pot interessar:

Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]