Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Millores en equipaments del Poble Vell
Els equipaments municipals d’El Casinet i Cal Balaguer del Porxo, al Poble Vell, estrenen millores de condicionament d’espais i de serveis. L’objectiu d’aquestes obres és avançar en l’adequació d’aquests dos equipaments del Poble Vell per a la realització d’actes públics i activitats que serveixin per potenciar la dinamització del nucli antic surienc.
Tram d’escales interiors de l’edifici d’El Casinet del Poble Vell, després de les obres de millora.

SÚRIA / Redaccio/ Mª Alba Riu  
25/12/2019 11:48
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Aquesta actuació ha permès condicionar la primera planta d’El Casinet, arranjar-hi tot el nucli d’escales i eliminar l’esgraó d’accés exterior a aquest equipament municipal, a més d’altres millores. En el cas de Cal Balaguer del Porxo, s’hi ha instal·lat un parament de vidre a la planta baixa per millorar la climatització de les plantes superiors. També ha estat substituït elpaviment malmès de la terrassa de la segona planta. El cost total de les obres ha estat de 95.997,50 euros, IVA inclòs. L’Ajuntament té la voluntat de completar aquesta actuació amb la futura posada en marxa d’un ascensor al’edifici d’El Casinet i la instal·lació d’aparells de climatització.

Els dos equipaments municipals tenen connexió directa a través de les seves primeres plantes. Cal Balaguer del Porxo és la seu de l’Oficina de Turisme de Súria i acullhabitualment exposicions i altres actes culturals. Per la seva banda, El Casinet ha estat l’escenari de diferents exposicions, actes públics o sectorials, com una recent trobada de presidents de les associacions empresarials dels polígons del Bages. També s’utilitza com a edifici auxiliar i de serveis durant la Fira Medieval d’Oficis.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA  CAL BALAGUER DEL PORXO  EL CASINET 
També et pot interessar:
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
SÚRIA
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
SÚRIA
Taller per a famílies amb adolescents a Súria

SÚRIA
La Policia Local i la Brigada actuen per facilitar l'accés al Cementiri
SÚRIA
La Setmana de la Gent Gran comença amb una caminada, una actuació musical i un taller
SÚRIA
Uns 135 participants prenen part en les curses de la 4a Escaldada Trail de Súria
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]