Dilluns 03 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Alerta pel temporal de neu a cotes baixes i les ventades
De cara aquest dilluns, la previsió és que la neu afecti les comarques de l'interior de Girona i nord de Barcelona, on la cota de neu començarà entre els 100 i 300 metres. A partir del migdia anirà pujant progressivament i se situarà al final del dia entorn dels 400 metres. Per sobre dels 1.000 metres es podran acumular més de 20 cm. L'episodi s'allargarà fins dimarts, tot i que la cota pujarà fins als 1.000 metres.
Imatge d'arxiu d'una nevada a la muntanya de Collbaix. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció  
19/01/2020 08:37
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Protecció Civil de la Generalitat ha activat l’alerta del Pla Especial d’Emergències per risc de Vent a Catalunya VENTCAT per les fortes ventades que es preveuen durant aquest episodi del temporal  a la meitat est de Catalunya. Protecció Civil de la Generalitat demana molta precaució en els desplaçaments i en les activitats de lleure a l’exterior per la possible caiguda de branques, arbres i altres elements estructurals. En el moment de les ratxes més fortes cal evitar aturar-se a prop de murs de tancament o elements similars que poden caure per l'efecte del vent.

A nivell general, cal fixar bé o retirar els objectes que estiguin a l'exterior (balcons, terrasses,...) i puguin ser desplaçats per l'aire, tenint especial cura amb els elements de decoració nadalenca que encara puguin quedar. A les zones urbanes cal evitar aturar-se a prop de bastides, tanques o murs inestables mentre durin les ràfegues de vent. Caldrà estar atents també per les pluges que podrien caure amb força fins aquest dimecres, a partir de llavors serà quan el temporal començarà anar de baixa. Tot això anirà acompanyat de baixes temperatures.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROTECCIÓ CIVIL   TEMPORAL DE LLEVANT   FRED   NEU   HIVERN 
També et pot interessar:
MEDI AMBIENT
Protecció Civil demana prudència dijous a la tarda per la pluja prevista a la Catalunya Central
MEDI AMBIENT
Hivern 2025-2026: molt plujós i càlid en el conjunt del país
ACTUALITAT
Protecció Civil homologa els plans d'emergències d'una trentena de municipis

MEDI AMBIENT
Episodi de fort vent especialment les hores centrals del dia a moltes comarques
MEDI AMBIENT
Nou episodi de ventades molt intenses a Catalunya: compte amb la mobilitat i les activitats a l'exterior
ACTUALITAT
Activat el pla VENTCAT per la ventada prevista a partir de dimecres
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Sense gols entre el CE Manresa i el Reus FC Reddis en el segon test de pretemporada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]