Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’App d’Althaia permet als usuaris donar opinions i escollir el menú
A partir d’ara, els usuaris tenen a l’abast l’Althaia escolta, un nou canal de comunicació directa per fer arribar la seva opinió sobre la seva experiència a la institució. A més, les persones hospitalitzades i que segueixen una dieta basal poden escollir el menú on-line a través de l’app. Les dues noves funcionalitats estan dins de l’Àrea personal, per tant cal estar donat d’alta per accedir-hi.
La nova App d’Althaia.

SANITAT / Redacció  
12/03/2020 10:03
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Althaia escolta és un nou canal de comunicació directa per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió de manera fàcil i intuïtiva. Poden traslladar els seus agraïments, suggeriments i queixes i alhora presentar una reclamació on-line. En aquest últim cas, s’ha d’emplenar un formulari igual com si la reclamació es fes presencialment. És la Unitat d’Atenció a l’usuari qui rep i gestiona els missatges dels usuaris. També es crea una nova secció que permetrà realitzar enquestes.

Pel que fa al menú, arran de la posada en funcionament de la nova cuina i la implantació d’un nou sistema informàtic, els pacients amb dietes basals –és a dir, que no tenen cap restricció dietètica– poden escollir el menú digitalment. Aquest nou sistema es va començar a utilitzar de forma satisfactòria a través d’unes tauletes que gestionen les professionals Tècniques en cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) de les diferents plantes d’hospitalització. A partir d’ara, es pot fer també a través de la nova funcionalitat Trieu el menú que s'ha incorporat a l’Àrea personal de l’app, un espai accessible per a aquelles persones que prèviament s’hagin donat d’alta.

D’aquesta manera, es dota de més funcionalitats l’aplicació mòbil d’Althaia, mitjançant la qual els usuaris poden realitzar aquests i altres tràmits de manera online, fent un nou pas endavant en l’eliminació de l’ús tradicional del paper, amb els beneficis mediambientals, d’accessibilitat i d’optimització de recursos que això comporta.

Podeu consultar tota la informació referent a l’aplicació, així com accedir als enllaços per descarregar-se la versió Android o IOS, a través d'aquest enllaç: https://www.althaia.cat/althaia/ca/projectes/althaia-al-mobil.

Recordem que per accedir a l’Àrea personal de l’app cal donar-se d’alta com a titular en qualsevol dels taulells d’Admissions dels diferents edificis d’Althaia presentant el DNI i el codi d’identificació d’usuari (CIP). Per a terceres persones, cal dirigir-se a Admissions central (Planta 0 de l’Hospital Sant Joan, despatx n.12) amb el DNI i CIP de les dues persones, autorització per escrit o document que acrediti la vinculació (llibre de família, resolució referent a la tutela, etc.).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: APP ALTHAIA   SANITAT   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]