 |
|
|
 |
Tota la història impresa en unes pàgines teixides amb senzillesa i d’una manera molt propera i directa cap al lector. Perquè us vull explicar la meva història de primera mà, amb pèls i senyals. Avui comença una nova etapa a la meva vida, noves vivències i nous reptes que se sumaran a tots i cadascun dels moments viscuts. Comença una etapa que dos anys enrere no m’hagués pogut imaginar, però que afronto amb immensa emoció i gratitud. Sobretot gratitud, perquè els mesos que ha durat l’elaboració d’Història d’un Crit he estat envoltat de persones meravelloses que m’han acompanyat, assessorat i ajudat en tot, i per això, aquest llibre és vostre.
En primer lloc, a l’Ariadna, la veritable artífex d’aquest projecte. Amb qui durant moltes nits hem compartit estones de reflexió i de feina, molta feina per obtenir aquest resultat final. Gràcies, gràcies per plasmar, amb tant d’amor, la meva història, la nostra història. En segon lloc, a Francesc Orteu. Tu vas fer-te teu aquest projecte abans que ningú; ens vas orientar i vas opinar i sempre ho vas fer pensant el millor per a nosaltres. Gràcies, gràcies per la teva ajuda, per les teves reflexions i sobretot per la teva amistat.
També vull donar les gràcies al Molt Honorable President Puigdemont, a la Blanca Bragulat i a la Meritxell Lluís. Gràcies per acceptar formar part d’aquesta història, gràcies per les vostres emocionants paraules a l’inici i al final d’aquest llibre.
I per últim, però no menys important, a tot l’equip de Comanegra. Gràcies, gràcies per fer-ho possible, gràcies per fer tangible aquesta història farcida d’il·lusió, estima, amistat, solidaritat i molts altres adjectius més. Tots aquests adjectius són els que us defineixen també a vosaltres.
Aquest anunci havia de ser fa unes setmanes, i a conseqüència del confinament va quedar ajornat. Però, tot i les dificultats, no volem quedar-nos sense el nostre estimat Sant Jordi, així que Comanegra ha obert una plataforma on-line per comprar llibres i “adoptar llibreries” (www.paradacomanegra.com), un projecte col·laboratiu per ajudar a les llibreries tot i tenir les persianes baixades. D’aquesta forma, tothom que vulgui, podrà adquirir els seus llibres preferits i rebre’ls a casa.
|