Dimecres 19 de novembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Oficina Jove del Bages engega una campanya virtual per sensibilitzar la població juvenil sobre el tabac
Tot i que el Dia Mundial sense Tabac de celebra cada any el 31 de maig, des de l’Oficina Jove del Bages s’ha volgut realitzar durant la setmana del 8 al 12 de juny un seguit d’accions per tal de sensibilitzar la població juvenil de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se a consumir tabac o bé d’abandonar-lo per poder gaudir d’un ambient lliure de fum.
Cartell de les accions.

ACTUALITAT / Redacció  
06/06/2020 11:59
Kapla al Museu es consolida com a proposta lúdica i educativa
L’èxit d’ExpoCFP impulsa el CFP a consolidar la fira amb una segona edició l’any vinent
Èxit total de la jornada centrada en l'etapa educativa 0-3
ERC Santpedor expressa la seva sorpresa per la sortida de Junts
Les accions previstes al llarg de tota la setmana inicialment planificades als centres educatius de secundària i universitats de Manresa de forma presencial, s’han adaptat al format on-line per poder arribar al màxim de persones joves. Podreu seguir la campanya als següents perfils de les nostres xarxes socials:

Twitter: @ManresaJove
Facebook: Manresa Jove_Oficina Jove del Bages
Instagram: @ManresaJove_OficinaJoveBages

Setmana Sense Fum

Enguany,  la Setmana Sense Fum va ser del 25 al 31 de maig i anava especialment adreçada a la població juvenil, a  la prevenció de l'inici del tabac i altres formes de fumar (cigarretes electròniques, catximba/xixa, cigarretes fetes a mà, etc).

La Setmana Sense Fum s’emmarca a la iniciativa de la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitària (semFYC) i CAMFiC a Catalunya, que durant els últims anys ha organitzat el Programa Atenció Primària Sense Fum a Catalunya (AIFICC, CAMFiC i ASPCAT). Trobareu més informació sobre la iniciativa a http://www.setmanasensefum.cat

Accions des de l’Oficina Jove

Les accions que es duran a terme des de l’Oficina Jove del Bages són les següents: 8, 9 i 10 de juny: vinyetes informatives. Cada dia es penjarà una situació propera pels i les joves en relació al tabac en format de vinyeta o tira còmica. Es posarà un èmfasi especial al fet del consum de tabac durant el confinament.

11 de juny: live d'Instagram (manresajove_oficinajovebages) amb l'Ester Duarri, de l'Assessoria de Salut i l'Arola Molas del Punt al Pati, per resoldre dubtes i desmentir mites en relació al tabac.

12 de juny: publicació de recomanacions per a persones joves i de recursos per a professionals.

Servei gratuït i confidencial

L’Oficina Jove del Bages durant tot l’any ofereix un servei gratuït i confidencial adreçat a les persones joves, familiars i professionals que necessitin informació, orientació o acompanyament sobre drogues. Podeu contactar-hi per correu electrònic a salutbages@oficinajove.cat o per WhatsApp al 670228158



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OFICINA JOVE DEL BAGES   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
L’èxit d’ExpoCFP impulsa el CFP a consolidar la fira amb una segona edició l’any vinent
MANRESA
El 'Dret a la Tribu' centrarà la 15a Setmana dels Drets dels Infants de Manresa
MANRESA
Campanya 'Comerç lliure d'etiquetes' per trencar amb els estereotips de gènere al comerç local

LA FOTO DEL DIA
S'obre al pas de vianants les noves voreres al voltant de la urbanització de la Nova Alcoholera
BÀSQUET
Visita del BAXI Manresa a Venècia per sumar de nou també a l'EuroCup
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Alcorcón i desaprofita una gran ocasió
Campanya de Protecció Civil que promou que la ciutadania es doti d'un kit d'emergències
Althaia reuneix un centenar de professionals a la 43a Jornada d’Urgències en Pediatria
El Cardona-Terrassa de Copa Catalunya, en directe aquest dimecres a Esport Central
Manresa pren el relleu d'Andorra per organitzar la Jornada de la Pedra Seca als Països Catalans el 2027
El mercat de Nadal de Castellbell i el Vilar torna el 30 de novembre amb una oferta que creix
Solsona i el Solsonès planten cara a les violències sexuals amb una desena d’actes pel 25N
L’èxit d’ExpoCFP impulsa el CFP a consolidar la fira amb una segona edició l’any vinent
Kapla al Museu es consolida com a proposta lúdica i educativa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]