Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Oficina Jove del Bages engega una campanya virtual per sensibilitzar la població juvenil sobre el tabac
Tot i que el Dia Mundial sense Tabac de celebra cada any el 31 de maig, des de l’Oficina Jove del Bages s’ha volgut realitzar durant la setmana del 8 al 12 de juny un seguit d’accions per tal de sensibilitzar la població juvenil de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se a consumir tabac o bé d’abandonar-lo per poder gaudir d’un ambient lliure de fum.
Cartell de les accions.

ACTUALITAT / Redacció  
06/06/2020 11:59
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
Les accions previstes al llarg de tota la setmana inicialment planificades als centres educatius de secundària i universitats de Manresa de forma presencial, s’han adaptat al format on-line per poder arribar al màxim de persones joves. Podreu seguir la campanya als següents perfils de les nostres xarxes socials:

Twitter: @ManresaJove
Facebook: Manresa Jove_Oficina Jove del Bages
Instagram: @ManresaJove_OficinaJoveBages

Setmana Sense Fum

Enguany,  la Setmana Sense Fum va ser del 25 al 31 de maig i anava especialment adreçada a la població juvenil, a  la prevenció de l'inici del tabac i altres formes de fumar (cigarretes electròniques, catximba/xixa, cigarretes fetes a mà, etc).

La Setmana Sense Fum s’emmarca a la iniciativa de la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitària (semFYC) i CAMFiC a Catalunya, que durant els últims anys ha organitzat el Programa Atenció Primària Sense Fum a Catalunya (AIFICC, CAMFiC i ASPCAT). Trobareu més informació sobre la iniciativa a http://www.setmanasensefum.cat

Accions des de l’Oficina Jove

Les accions que es duran a terme des de l’Oficina Jove del Bages són les següents: 8, 9 i 10 de juny: vinyetes informatives. Cada dia es penjarà una situació propera pels i les joves en relació al tabac en format de vinyeta o tira còmica. Es posarà un èmfasi especial al fet del consum de tabac durant el confinament.

11 de juny: live d'Instagram (manresajove_oficinajovebages) amb l'Ester Duarri, de l'Assessoria de Salut i l'Arola Molas del Punt al Pati, per resoldre dubtes i desmentir mites en relació al tabac.

12 de juny: publicació de recomanacions per a persones joves i de recursos per a professionals.

Servei gratuït i confidencial

L’Oficina Jove del Bages durant tot l’any ofereix un servei gratuït i confidencial adreçat a les persones joves, familiars i professionals que necessitin informació, orientació o acompanyament sobre drogues. Podeu contactar-hi per correu electrònic a salutbages@oficinajove.cat o per WhatsApp al 670228158



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: OFICINA JOVE DEL BAGES   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]