Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Recomanacions per l'ús del Transport Públic
Ja és possible ocupar el 100% dels seients. En el cas de les places dretes, es poden ubicar fins a dues persones per metre quadrat. No viatgeu si heu estat diagnosticat amb coronavirus o si teniu algun símptoma compatible amb la malaltia.
Interior d'un bus de Manresa.

ACTUALITAT / Redacció  
09/06/2020 08:52
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Planifiqueu el vostre viatge amb antelació, informeu-vos dels horaris vigents en cada moment a través del web, app o canal de Twitter. Preveieu un temps més llarg de l’habitual per a fer els desplaçaments en transport públic. Us podeu trobar amb limitacions d’accés i controls de seguretat. L'ús de mascareta és obligatori per accedir al transport públic. Procureu mantenir una distància de seguretat amb els altres usuaris del transport públic. A les parades d’autobús, feu una cua ordenada deixant l’espai de seguretat entre usuaris. Feu-la recta, sense ocupar tota la vorera. Deixeu espai a l’usuari que us precedeixi quan valideu.

A les estacions, quan circuleu pels passadissos, feu-ho per la vostra dreta, deixant espai amb els usuaris que circulen en sentit contrari. Si esteu a una parada d’autobús, deixeu un espai ampli davant les portes i permeteu que els usuaris que surten ho puguin fer amb comoditat. Entreu sense aglomerar-vos: el conductor esperarà. Recordeu que els conductors d’autobusos han de tenir la mínima interacció possible amb els usuaris. Quan sortiu del transport públic, renteu-vos bé les mans amb aigua i sabó o amb un gel hidroalcohòlic de seguida que pugueu.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUS MANRESA   CORONAVIRUS 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa estrena nou recorregut del Bus Urba al centre de la ciutat
MANRESA
Els busos urbans de Manresa estrenen càmeres de videovigilància coincidint amb la Festa Major
LA FOTO DEL DIA
Vistes des de l'interior d'un bus de Manresa

LA FOTO DEL DIA
Panell amb els horaris del bus
MANRESA
Modificació de l'horari de Bus Manresa aquest diumenge
MANRESA
La línia 8 de Bus Manresa doblarà el servei els dies festius de comerços oberts
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]