Dimarts 15 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Unitat de Salut Internacional de l’ICS a la Catalunya Central reprèn l’activitat
Les persones que viatgen que vulguin accedir a aquest servei hauran de fer un primer contacte telefònic a través del 93 889 02 22 (de dilluns a divendres 14 a 20 h), en què se’ls donarà cita per a una visita telefònica.
La Unitat de Salut Internacional de l’ICS a la Catalunya Central reprèn l’activitat.

SANITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/07/2020 11:39
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
 Els professionals de la Unitat els donaran els consells pertinents per als seus viatges i les mesures que cal que prenguin. En cas que necessitin l’administració de vacunes, els donaran cita per a les unitats de l’Anoia (CAP Vilanova del Camí), el Bages-Berguedà (CAP Bages) o Osona (CAP Osona). Si cal administrar la vacuna de la febre groga les persones usuàries s’hauran de desplaçar a Vic.

Els professionals de Salut Internacional de l’ICS a la Catalunya Central recorden la importància que els usuaris estiguin donats d’alta a l’aplicació La Meva Salut per tenir accés a les dades de salut i a les vacunes, així com per poder facilitar la comunicació telemàtica amb la persona que viatja (accés a recepta electrònica de medicaments per a la profilaxi de la malària, tríptics informatius, etc.).

En cas que els professionals recomanin una atenció presencial, es recorden les indicacions següents a les persones usuàries del servei: l’ús de la mascareta és obligatori; les persones acompanyants només es permeten en els casos imprescindibles; cal arribar a l’hora de la visita indicada, no abans; cal respectar la senyalització i les indicacions dels professionals, i cal respectar la distància de seguretat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ICS CATALUNYA CENTRAL 
També et pot interessar:
SANITAT
Incorporen al Bages i Berguedà quatre nutricionistes del territori
CATALUNYA CENTRAL
Reconeixement de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària
CATALUNYA CENTRAL
L'ICS a la Catalunya Central doblarà el pressupost dels seus professionals

SANITAT
Salvar vides gràcies a la realitat virtual
SANITAT
L’ICS a la Catalunya Central instal·la pantalles tàctils a deu centres d’atenció primària i consultoris del territori
CATALUNYA CENTRAL
L’ICS a la Catalunya Central compta amb un equip de dinou gestors COVID a l’Atenció Primària
Carles Vilajosana una gran persona
Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes
El Manresa continua imparable i derrota la Peña Sport 2-0
El Retaule del Flautista amb una vuitantena d'actors i actrius
Convocatòria dels ajuts PUA 2026 per a persones amb discapacitat
Dissabte va tenir lloc un quadrangular del Covisa Manresa i L'ENFAF d'Andorra
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
En marxa el nou servei d'autobús urbà a Sant Vicenç de Castellet


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]