Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Trobada per tractar les infraestructures i connexions entre el Bages i el Vallès
Les cambres valoren positivament la recent coordinació entre els consistoris de Sabadell i Terrassa però demanen que es consulti a les entitats socioeconòmiques.
Des de la Cambra de Comerç de Manresa s’ha demanat en reiterades ocasions la gratuïtat del peatge de la C-16.

ECONOMIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/08/2020 11:49
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
Dimarts d’aquesta setmana es van reunir les Cambres de Comerç de Terrassa, Sabadell i Manresa amb la patronal Cecot i la plataforma FEMVallès. La reunió va comptar amb la presència dels presidents de cada entitat així com de directius i tècnics.

La trobada va coincidir amb la notícia de la recent reunió entre l’Alcaldessa de Sabadell i l’Alcalde de Terrassa, de la qual i segons el publicat en premsa n’ha sorgit un consens sobre algunes infraestructures territorials. Tot valorant la bona inecessària sintonia entre els Consistoris de Sabadell i Terrassa, en la reunió es va manifestar la contrarietat per la manca de consens amb les entitatsque representen el teixit econòmic i socialde la comarca.

FEMVallès considera que una bona part dels recurrents retards en el disseny d’infraestructures, alguna de les quals porta ja més de mig segle de propostes (sic), deriva d’aquests anuncis puntuals sense un mínim consens, tampoc amb el Consell Comarcal. L’entitat vallesana argumenta que elementscom la B40 o la connexió amb Barcelona no es poden resoldre sense la unitat que es requereixi tenint en compte estudis tècnics de rigor. En la reunió el Sr. Manel Larrosa va presentar un estudi sobre el conjunt d’infraestructures de comunicació i els dèficits en l’estoc de capital d’infraestructures a Catalunya i en comparació a altres Comunitats Autònomes i regions europees.

Seguin el motiu principal de la trobada, les entitats reunides van elaborar un programa de treball per concretar en les pròximes setmanes una proposta consensuada i integral sobre les infraestructures necessàries donades les actuals i futures necessitats en mobilitat i sostenibilitat.
 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ECONOMIA 
També et pot interessar:
MEDI AMBIENT
L’economia verda: en què consisteix
MANRESA
Manresa publica les dades que reafirmen la força industrial i la vitalitat econòmica de la comarca
ACTUALITAT
Economia platejada o com en la gent gran està el futur

ECONOMIA
Els programadors del demà se submergeixen a les 'piscines' del 42 Barcelona
ECONOMIA
L'economia del país més feliç del món
BAGES
L’economia del Bages va caure més que la de Catalunya per la crisi de la Covid-19
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]