Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Artés acollirà del 2 al 4 d'octubre la 25a Festa de la Verema del Bages
Els actes ja han començat amb l'inici del concurs d'Instagram #25veremesBages.
Artés acollirà del 2 al 4 d'octubre la 25a Festa de la Verema del Bages.

BAGES / Redacció  
14/09/2020 15:59
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
La Festa de la Verema del Bages, organitzada per l'Ajuntament d'Artés i el Consell Regulador de la Denominació d'Origen Pla de Bages (DO Pla de Bages), es celebrarà enguany del 2 al 4 d'octubre, malgrat la situació generada per la Covid-19. 

Sota el lema Serà diferent, però serà la Verema, la festa vol posar en valor la festa vol fomentar la Cultura del Vi, posant en valor el patrimoni de la vinya i el vi del territori, el vins com a producte de proximitat i l'esforç dels vinicultors i cellers que tot i la pandèmia, segueixen treballant dia a dia per omplir de vi i vida les ampolles de la DO Pla de Bages. La festa es celebrarà amb major o menor presencialitat, però la festa "serà". 

La situació generada per la Covid-19 fa que la comissió organitzadora treballi amb un format amb activitats d'aforament limitat i a les quals només es podrà accedir amb reserva prèvia. La programació i els enllaços per les reserves s'estan enllestint i properament es faran públics. El programa es podrà consultar a www.festaveremabages.cat.

La Festa de la Verema del Bages és un homenatge al vi i a la vinya del Bages. Per fer-ho, des de ja fa 25 anys, el nucli antic d'Artés esdevé un autèntic escenari a l'aire lliure en reconeixement de la dilatada cultura vitivinícola bagenca. La Denominació d'Origen (DO) Pla de Bages abasta unes 500 hectàrees de vinya, distribuïdes per 27 municipis. 15 cellers elaboren vi de qualitat i dos produeixen cava. 

Concurs d'Instagram #25veremesBages

Els actes de la 25a Festa de la Verema del Bages ja han començat, amb el ja tradicional concurs d'instagram #25veremesbages on tothom qui ho vulgui pot publicar una fotografia relacionada amb la verema i els vins del Bages amb l'etiqueta #25veremesBages. De totes les fotografies concursants, hi haurà dos premis: un per a la foto amb més "m'agrada" i un altre per a la millor foto, escollida per un jurat. 

Els premis consistiran en un pack d'enoturisme a la comarca del Bages, amb àpat, maridatge i pernocta al Mas de la Sala de Sallent i la visita a un celler de la DO Pla de Bages, i un lot de vins, caves i productes locals d'Artés.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA DE LA VEREMA 2020   ARTÉS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis

ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]