Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Google Maps del coronavirus
Quan sortim de casa i sabem que no tornarem en unes hores o fins i tot si passarem el cap de setmana fora, segurament mirem el part meteorològic per a saber amb quin clima ens trobarem. Plourà? Farà sol? Fred? Es tracta d'una cosa que cada vegada fem més utilitzant serveis de les grans plataformes de dades de la xarxa com ho és per exemple Google. Succeeix d'igual manera quan volem planificar una ruta amb cotxe. Qui no utilitza Google Maps per a conèixer l'estat de les carreteres?
El Google Maps del coronavirus.

Tecnonews / AMIC  
01/11/2020 10:01
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Ara imaginem una altra situació en la qual per a decidir com ens movem quan sortim de casa, el que mirem sigui l'estat de la pandèmia. Això és el que vol aconseguir Google amb la seva nova eina. Es tracta d'una nova capa de Google Maps en la qual podrem veure els llocs en els quals el virus està més estès. Per a activar aquesta funció que ja està disponible, només haurem de prémer la icona de coronavirus perquè el mapa passi a definir la cartografia de la pandèmia.

Per a aconseguir-ho, Google utilitza dades de prestigioses institucions. En el cas estatunidenc utilitza fonts com la Universitat Johns Hopkins, el diari New York Times i Wikipedia. Al mateix temps el cercador pren la informació de l'Organització Mundial de la Salut per a oferir-nos consells en els nostres desplaçaments.

Així mateix el mapa ofereix diferents colors en funció dels nivells de contagi davant els quals ens enfrontarem.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: GOOGLE MAPS   CORONAVIRUS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Es restringeixen les sortides dels residents de geriàtrics
ACTUALITAT
La Diputació de Barcelona activa més de 20 milions d’euros més del Pla de Xoc per fer front a la crisi del coronavirus
ACTUALITAT
La mascareta obligatòria a la via publica

MANRESA
Informació per minimitzar el risc d'exposició al virus de tatuatge, pírcing i micropigmentació i de les piscines d'ús públic
ACTUALITAT
Recomanacions per l'ús del Transport Públic
ACTUALITAT
Viatjar en autocaravana aquest estiu: La solució a factors com la por al contagi i el distanciament social
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]