Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Endesa renova part de la xarxa elèctrica de l'entorn de l'Institut Lacetània de Manresa
Els treballs han consistit a retirar 106 metres de cablejat subterrani que creuava per l’interior del pati i traçar una nova línia de mitjana tensió de 264 metres de longitud a la vorera.
Endesa canvia cables a l'entorn de l'institut Lacetània.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
14/11/2020 12:06
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Endesa ha finalitzat recentment els treballs de de renovació d’un tram subterrani de línia elèctrica de mitjana tensió que creuava l’interior del pati de l’Institut Lacetània de Manresa. Així, aquesta actuació ha permès millorar la qualitat del servei a més de 3.100 clients de la zona, entre els quals hi ha el mateix centre escolar.

Així, la Companyia ha retirat 106 metres de cablejat d’una línia subterrània de mitjana tensió a 25 kV i ha estès una de nova de 264 metres de longitud per la vorera. A més, també s’ha substituït l’antic cablejat de coure per un de nou d’alumini i d’una secció major a l’anterior, per tal d’augmentar la capacitat de transport de la línia preparant-la, així, per ampliar el seu servei i poder també absorbir puntes de demanda concretes així com el consum de nous clients que s’hi poguessin afegir.

Els treballs a l’interior del recinte, que s’han dut a terme fora de l’horari escolar per tal de no afectar el correcte funcionament de les classes, han comptat amb una inversió aproximada de 47.000 euros –aportada íntegrament per Endesa– i formen part de l’últim capítol de la Companyia a la comarca del Bages per integrar la infraestructura elèctrica en l’entorn i, alhora, millorar el subministrament a tots els clients que alimenta.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LACETÀNIA   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]