Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

A la venda les entrades per a l’espectacle ‘Teràpia col·lectiva’ de Buhos
Buhos es reinventa i inicia el 19 de desembre a l’Espluga de Francolí una gira per teatres i auditoris amb un espectacles dirigit per Albert Pla.
A la venda les entrades per a l’espectacle ‘Teràpia col·lectiva’ de Buhos.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
01/12/2020 15:09
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
A Manresa faran parada a la sala gran del Kursaal el dissabte 19 de febrer (20h), dins del marc de la Festa de la Llum que el 2021 organitza l’Associació Cultural El Galliner. Les entrades per a l’espectacle, que dirigeix Albert Pla, ja es poden comprar a la web www.kursaal.cat a 20 euros, preu únic, i a partir de demà dimarts, també a les taquilles del teatre (de dimarts a dissabte, d’11 a 13h i de 18 a 20:30h).

El 6 de novembre passat va veure la llum el nou disc de Buhos: ‘El dia de la victòria’, un nou treball ple d´himnes que en menys d´un mes ha estat capaç de superar el milió i mig de reproduccions a Spotify. Un disc que compta amb les col·laboracions de Miki Núñez, Suu, Lildami i Stay Homas.

El context actual d’incertesa constant en el món de la cultura, ha portat a Buhos a presentar un projecte lluny de festivals, multituds i places majors. Els auditoris són l´espai escollit per proposar un format on la música centrarà l´espectacle, però que també el teatre hi formarà part. Una obra de teatre musical amb crítica social, humor i sàtira, on el contacte directe amb el públic i la continua improvisació faran d´aquest espectacle una experiència única i irrepetible, demostrant un cop més que la cultura és segura i que els artistes aposten per nous formats per tant de seguir fent música.

Com el seu propi nom indica, es pretén fer ´Teràpia col·lectiva´, tant per part dels artistes com pel públic. Després d’un any complicat per la societat i per la cultura en particular, Buhos segueix apostant per l´entreteniment i la música en directe.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUHOS   KURSAAL   TEATRE   CULTURA   FESTES DE LA LLUM 2021 
També et pot interessar:
CULTURA
Inscripcions obertes als Tallers d’Estiu de l’Aula d’Arts Escèniques del teatre Kursaal
CULTURA
Suspesa l’obra de teatre ‘Una festa Roma’ de Marc Artigau, que estava prevista pel 16 de maig
CULTURA
Alan, el musical’ de Mar Puig i Mateu Peramiquel es podrà veure dissabte a la Sala Gran del Kursaal

CULTURA
L'Orquestra Barroca Vespres d'Arnadí i la Coral Cantiga, diumenge al Kursaal amb ‘La Creació’ de Haydn
CINEMA
El Documental del Mes torna a la Plana de l’Om amb la projecció ‘Escrivint Hawa’ de Najiba Noori
CULTURA
Més de 1.100 alumnes de 1r i 2n d’ESO participen aquesta setmana al projecte Fem Òpera
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]