Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les empreses han de transformar-se digitalment i no és una opció, és una necessitat
l conseller Jordi Puigneró assegura que el teletreball ha vingut per quedar-se i manifesta que “Catalunya ha estat un país industrial i ara ha d’esdevenir un país digital”.
Les empreses han de transformar-se digitalment i no és una opció, és una necessitat.

ECONOMIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
14/12/2020 12:03
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El secretari general de PIMEC, Antoni Cañete, ha assegurat durant la trobada digital sota el títol “Switch on! Una trobada per analitzar la reconnexió”, que les empreses han de transformar-se digitalment, tot afegint que “no és una opció, sinó una necessitat”. En aquest sentit ha defensat que les noves tecnologies siguin l’element aglutinador entre el món digital i el món empresarial, les quals han de “millorar la competitivitat del teixit productiu i permetre als empresaris i empresàries conèixer cap a on va el món”.

Per part seva, el conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya, Jordi Puigneró, qui ha assegurat que “la Covid-19 ha estat un punt d’inflexió en la transformació digital i les TIC, amb qüestions com la irrupció del teletreball, el qual ha vingut per quedar-se”. Així mateix, ha recordat que el Govern segueix treballant per millorar les infraestructures de comunicació, fent un esforç per portar la fibra òptica a totes les comarques catalanes. “Igual que hem estat un país industrial, ara hem d’estar un país digital”, ha conclòs.

Durant l’acte virtual, presentat pel president de Tertúlia Digital Tomás Cascante, s’han recollit en un vídeo les reflexions de diverses personalitats rellevants del món de la innovació tecnològica, l’economia i la cultura sobre com veuen el panorama digital 2021.

Finalment, s’ha celebrat una taula d’experts moderada pel director general de l'Associació d’Empreses Consultores de Catalunya, Jordi Marin, en la qual hi ha participat: Susana Prado, directora INETUM Catalunya; Dani Marco, director general d’Innovació i Economia Digital; Karina Gibert, catedràtica d'IDEAI-UPC i vicedegana de presidència del COEINF; Genís Roca, president de Roca Salvatella; Ginés Alarcón, president de Nae; i Núria Castell, exdegana de la facultat d’informàtica de la UPC. Al llarg d’aquest debat, els ponents han posat de manifest la importància de la conciliació familiar en aquest nou escenari laboral.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EMPRESES   PIMEC  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Pimec i l’Ajuntament de Manresa col·laboren per la transformació digital
CATALUNYA CENTRAL
Pimec preveu un 2026 de creixement econòmic moderat a la Catalunya Central
CATALUNYA CENTRAL
Pimec constata la millora dels indicadors econòmics de les pimes de la Catalunya Central

ECONOMIA
L’Ajuntament de Manresa i Pimec promocionen la Plataforma d’Economia Circular del Bages
ECONOMIA
Millor hauria sigut cremar-ho
CATALUNYA CENTRAL
Núria Simon, de l’associació Vic Comerç, nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]