Dissabte 04 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Guanyador del 9è premi Riu d'Or
La Federació Palestina de Futbol, ha estat l’organisme guardonat amb la 9a edició del Premi RIUDOR als Valors en l’Esport que atorga la Sant Fruitós Escola de Futbol de Sant Fruitós de Bages.
Fotografia de l'acte d'entrega al guanyador de l'any passat.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/01/2021 11:09
Manresa es prepara per viure la segona edició de la Shopping Fest
Manresa surt al carrer per Palestina
Inici dels nous mesuraments de seguiment de Healthy Communities
Les infermeres dels CAPs de Catalunya es reuneixen a Mont-Àgora
El guardó, corresponent a l’any 2020, vol posar en valor i destacar la gran tasca desenvolupada per la Federació Palestina de Futbol per promocionar i propiciar la pràctica d’aquest esport en una zona on resulta especialment complicat i defensar els valors i drets del poble palestí també des del món del futbol malgrat les dificultats de tota mena que encara troba per sortir-se’n. D’altra banda, el Premi RIUDOR als Valors en l’Esport remarca també, en aquest cas, la tasca federativa que es du a terme als territoris de Cisjordània i Gasa on la pràctica esportiva topa amb les dificultats que genera una zona en conflicte gairebé permanent i que tots coneixem i en el treball per aconseguir el respecte i el reconeixement social del futbol femení.

La Federació Palestina de Futbol succeeix al palmarès del Premi RIUDOR als Valors en l’Esport la revista futbolística Panenka i la seva iniciativa de “Las batas más fuertes” guardonada al 2019. D’aquesta manera, el premi surt, per segona vegada de les nostres fronteres desprès que, al 2018, el guardonat fos el COMITÉ INTERNACIONAL OLÍMPIC, representat aleshores pel seu Director General Adjunt, el Sr. Pere Miró que va recollir el guardó a l’acte celebrat al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages.

Tenint en compte la complicada situació sanitària que es viu a tot el món a causa de la pandèmia de la Covid-19 i d’acord amb l’advocat internacional de la Federació Palestina de Futbol especialista en la defensa dels drets humans, Sr. Gonzalo Boye, des de la SF Escola de Futbol de Sant Fruitós de Bages s'ha ajornat el lliurament presencial d’aquest guardó, que estava previst inicialment per el mes  de febrer.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PREMI RIU D'OR   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Covisa Manresa afronta dissabte la sortida més complicada de la temporada davant el Mataró
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa perd al camp del Vilanova i la Geltrú
FUTBOL
El Covisa Manresa juga aquest dissabte al Pujolet

SOLSONÈS
S’obren les inscripcions de l’extraescolar “Futbol+”
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa torna a remuntar en el partit al Congost 2-1
FUTBOL
El Covisa Manresa no ha pogut treure res de profit de la seva visita a Sant Quirze
Manresa surt al carrer per Palestina
Nous arbres a la vorera del carrer Saclosa de Manresa
Serafín Zubiri i la Unió Musical del Bages oferiran aquest diumenge al Kursaal un tribut a Nino Bravo
El Teatre Conservatori de Manresa acollirà en concert dissabte el grup Huun-Huur-Tu
Manresa es prepara per viure la segona edició de la Shopping Fest
L'inici de la Lliga Endesa porta el BAXI Manresa a Tenerife
Tall de trànsit al Pont de Sant Francesc, aquest dissabte
XVè aniversari Manresa Rugby Club


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]