Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un concert per a públic familiar a l'Anònima substituirà la tradicional rua de Carnestoltes
Amb motiu de la Covid-19, la 43a edició del Carnestoltes Infantil de Manresa se celebrarà aquest 2021 al pati de l'Anònima, el 7 de febrer, amb un espectacle del grup Ambauka, on s'anima als infants a assistir-hi disfressats.
Imatge d'arxiu de la rua de Carnestoltes del 2020. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
01/02/2021 20:29
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Enguany, amb motiu de la Covid-19, la tradicional rua de Carnestoltes Infantil de Manresa, que té la disbauxa i la gresca com a elements centrals, no es podrà celebrar com fins ara. Tot i això, els infants tindran l'oportunitat d’assisti r a un espectacle familiar que se celebrarà diumenge, 7 de febrer, d'11 a 13 h, al Pati de l'Anònima.

L'espectacle anirà a càrrec del grup Ambauka i es titula "De cap per avall". És una proposta que dóna nom al tercer disc d'una formació musical que des del 2008 presenta uns espectacles altament participatius, enèrgics i per a totes les edats, amb música 100% en directe i combinant sons i músiques populars i modernes.

El Rei i la Reina del Carnestoltes Infantil us esperen per gaudir d'aquest espectacle i us conviden a assistir-hi disfressats. Es convida a les AMPAS i AFA i a les famílies de Manresa a gaudir d'un concert que combinarà festa, tendresa, connexió, compromís i reflexió.

Està previst fer 2 passis del concert, a les 11 i a les 13 h (60' de durada cada passi) i amb un aforament de 370 localitats per a cadascun. Cal que les persones siguin 30minuts abans a l’entrada del C/ LLussà, 9. Les entrades són gratuïtes i es podran adquirir a partir de dimecres 3 de febrer a les 8 h a ajmanresa.fila12.cat.

Projecció d'una pel·lícula en línia

Dins els actes del Carnestoltes també s'ha  programat la projecció de la pel·lícula musical i d'aventures "Ambauka i el fantasma Bubú" (40') per poder escoltar les cançons del concert. La pel·lícula es podrà veure aquest diumenge 31 de gener i el mateix diumenge 7 de febrer a les 18 h clicant als bàners específics de la web de l’Ajuntamento deManresa Cultura, o directament en aquest enllaç.

Rei i Reina, vestuari i carrossa

Marc Lago i Janaina Santana, estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d'Actuació Teatral que es realitza a les instal·lacions del teatre Kursaal, tornaran a ser el rei i la reina del Carnestoltes Infantil 2021 El vestuari dels reis del Carnestoltes es va estrenar el passat 2020 a partir de les idees dibuixades per alumnat de les escoles de Manresa. El va confeccionar Leo Fígols i dissenyar Marga Riera.

Rei i reina ens saludaran des de la carrossa plena de colors i elements dedicats als instruments de les batucades, màscares, barrets i serpentines de colors, dissenyada per Txema Rico i també estrenada el 2020.

Carnestoltes adaptat a les mesures Covid

El concert està adaptat als protocols Covid-19 per la Cultura Segura. En cas de pluja continuada, s'informarà oportunament i se suspendrà l'acte.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARNESTOLTES INFANTIL   MANRESA  
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
MANRESA
L'Ajuntament tractarà un centenar de xiprers del cementiri i de l'ermita del Guix
LA FOTO DEL DIA
El segon arbre de Nadal més gran de Catalunya el de Manresa
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]