Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La xifra de nous contagis al Solsonès baixa fins als 28 positius en una setmana
En aquests moments hi ha cinc grups escolars confinats de quatre centres diferents.
La xifra de nous contagis al Solsonès baixa fins als 28 positius en una setmana.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/03/2021 14:58
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
El nombre de nous positius de coronavirus al Solsonès ha disminuït a la meitat en una setmana i ha passat de 55 a 28. Al Centre Sanitari s’han detectat 26 positius a partir de 263 tests PCR, mentre que dos ho han estat a partir de 43 TAR. L’ens de salut puntualitza que 19 dels 26 nous casos de COVID-19 són de la soca britànica, per la qual cosa, malgrat l’alentiment de contagis, es manté la crida a la prudència en tant que aquesta variant del virus es propaga molt més ràpidament.  

Pel que fa als grups escolars, en aquests moments n’hi ha cinc de confinats de quatre centres diferents: P0 de l’Escola Bressol Els Petits Gegants, 4t C de l’Escola Arrels Primària, 4t d’ESO Científic i 4t d’ESO Pràctic de l’Escola Arrels Secundària  i un grup de Gestió forestal de l’Escola Agrària del Solsonès. 

Tal com es va anunciar divendres, avui l’Ajuntament de Solsona aixeca les mesures municipals decretades el passat 18 de febrer i, per tant, es reobren les instal·lacions esportives municipals i l’Escola Municipal de Música. No obstant això, es demana la màxima precaució per evitar barrejar grups bombolla i mantenir grups reduïts. L’índex del risc de rebrot al Solsonès se situa en els 594,76 punts i, a la capital comarcal, 735,82 punts amb una taxa de reproducció que baixa de l’1 en l’àmbit comarcal, però en l’1,12 a Solsona, una dada que evidencia que l’epidèmia continua creixent. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COVID-19   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
SOLSONÈS
El Carnaval de Solsona combat les agressions
SOLSONÈS
Ja està disponible la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca 2026’

SOLSONÈS
Targeta per a persones que esperen la valoració de discapacitat
SOLSONÈS
Solsona bonifica l’ICIO a tres obres considerades d’interès especial
SOLSONÈS
L’OJC porta l’‘Univers Viñes’ al teatre comarcal de Solsona en un concert gratuït
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]