Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa inicia la setmana que ve la preinscripció escolar per al curs 2021-22
La preinscripció per al 2n Cicle d’Educació Infantil i Educació Primària serà del 15 al 24 de març i per a l’ESO del 17 al 24 de març. Es farà de manera telemàtica i només per a les famílies que no disposin dels mitjans es podrà sol·licitar suport amb cita prèvia.
Manresa inicia la setmana que ve la preinscripció escolar per al curs 2021-22. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/03/2021 13:30
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Manresa ja té tot a punt per iniciar la preinscripció escolar de cara al curs 2020-2021. Amb la voluntat d’informar a les famílies de la ciutat, l’Ajuntament de Manresa ha enviat cartes informatives a un total de 750 famílies amb fills i/o filles que el curs vinent hauran de fer P3 (nascuts el 2018) i a 915 nois i noies que hauran de fer 1r d’ESO (nascuts el 2009).

El regidor d’Ensenyament i Universitat de l’Ajuntament de Manresa, Josep Gili Prat, considera  que les xifres d’enguany “representen un lleuger descens a P3 respecte del curs passat, quan es van enviar 792 cartes i un petit increment a 1r d’ESO que en l’any anterior se’n van enviar 936. Amb tot, caldrà veure si aquestes dades es confirmen en la preinscripció i en la matrícula, ja que la mobilitat de les famílies és alta”.

A causa derl nombre d’alumnes que aquest curs acabaran 6è, el proper curs començarà amb 3 línies més de 1r d’ESO a la ciutat, passant de 33 línies aquest curs a 36 el proper curs. A P3 els grups surten amb una oferta inicial de places que segueix la línia ja iniciada en els darrers cursos de reducció de ràtios, 22 alumnes per aula.

Aquest any, com a novetat, les dates de preinscripció no són les mateixes per al 2n Cicle d’Educació Infantil i Educació Primària que són del 15 al 24 de març, que per Educació Secundària que són del 17 al 24 de març. La preinscripció es podrà fer de manera telemàtica fins al 24 de març i també de manera presencial amb cita prèvia.

Com fer la sol·licitud de preinscripció

El procediment per fer la inscripció serà telemàtic i només, per a aquelles famílies que no disposin de mitjans per fer-ho, es podrà fer presencialment, sempre amb cita prèvia.

El tràmit es farà  tot on-line, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, que queda substituïda pel formulari telemàtic i per l’enviament de la documentació necessària - escanejada o fotografiada -.  

Pel que fa a la preinscripció presencial, es podrà fer al centre que les famílies hagin escollit en primera opció, sempre demanant cita prèvia al telèfon del centre o a través de la pàgina web. O a l’Oficina Municipal d'Escolarització (OME), a la Carretera de Vic 16 (Edifici Infants), demanant cita prèvia per telèfon (93 875 24 85 / 93 876 83 38; de 9 a 13 hores) o a l'apartat de  cita prèvia de la pàgina web municipal. L’atenció presencial a l’OME es realitzarà  durant els dies següents: divendres 19, dilluns 22 i dimecres 24 de 9 a 14 h, i dimarts 23 de 9 a 14 h i de 16 a 18 h. Per a qualsevol altra consulta relativa a la preinscripció escolar es pot demanar informació als telèfons 93 875 24 85 / 93 876 83 38 o al correu ome@ajmanresa.cat. També es pot consultar la pàgina web de la Generalitat www.gencat.cat.

Altres dates de preinscripció

Per al Batxillerat i Cicles de Grau Mitjà d’FP i d’Arts Plàstiques i Disseny , la sol·licitud de preinscripció es podrà fer de l’11 al 17 de maig i per als Cicles de Grau Superior d'FP i i d'Arts Plàstiques i Disseny, del 25 al 31 de maig.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CURS ESCOLAR 21-22   MANRESA   EDUCACIÓ  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona i el Solsonès impulsen una campanya d’educació sexual i afectiva
ACTUALITAT
El Departament d'Educació es queda molt curt en les mesures de desescalada digital
MANRESA
Manresa acull l'acte central del Dia de l'Educació Física al Carrer

ACTUALITAT
Tots els instituts catalans tindran aquest curs una infermera
ACTUALITAT
Subvencionaran amb 150.000 euros una vintena de projectes d'educació ambiental
SOCIETAT
Barcelona ofereix educació financera per a persones grans
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]