Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Solsonès detecta un lleuger augment de nous positius
La taxa de reproducció de l’epidèmia a la capital torna a ser superior a 1.
El Solsonès detecta un lleuger augment de nous positius.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/03/2021 13:46
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El Centre Sanitari del Solsonès ha detectat 10 casos positius en una setmana, dos més que la setmana anterior. D’aquests, nou han estat diagnosticats a partir de 59 proves PCR, mentre que un ho ha estat a partir de 30 TAR. Aquestes xifres suposen un lleuger augment de nous positius de coronavirus en una setmana. Això també es reflecteix en la taxa de reproducció, que a la capital comarcal torna a ser superior a 1 (1,13), la qual cosa significa que l’epidèmia creix. 

L’índex del risc de rebrot a Solsona continua molt alt, amb 210,97 punts, i al conjunt del Solsonès es considera alt, amb 133,58 punts. Pel que fa a l’àmbit escolar, a dia d’avui, no hi ha cap grup confinat.

Quant a la vaccinació, el Centre Sanitari segueix amb l’administració de primeres dosis a les persones dependents. Fins ara s’han administrat 300 vacunes entre dependents, cuidadors i persones que no poden desplaçar-se en les tres setmanes des que es va començar la campanya per a aquest col·lectiu. Aquesta setmana començaran a administrar la segona dosi a qui li correspongui.

Des d’aquest dilluns el Procicat ha aixecat el confinament comarcal, per la qual cosa es permet la mobilitat per l’interior de Catalunya sempre que es faci sol o amb la bombolla de convivència. Malgrat aquesta desescalada i la percepció de certa normalitat que pot provocar l’estabilitat en el nombre de contagis, el Centre Sanitari demana a la població que eviti una relaxació que podria conduir a un repunt.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COVID-19   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
SOLSONÈS
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat
SOLSONÈS
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència

SOLSONÈS
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona
SOLSONÈS
Convocatòria per contractar una persona encarregada d’equipament cultural
SOLSONÈS
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]