Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Vicenç de Castellet executa les obres de millora dels polígons d’activitat econòmica
Els treballs consisteixen en la instal·lació d’enllumenat amb tecnologia LED, la col·locació de nova senyalització i la renovació del paviment i han comptat amb el suport de l’Associació d’Empresaris dels Polígons de Sant Vicenç de Castellet.
Sant Vicenç de Castellet executa les obres de millora dels polígons d’activitat econòmica.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/04/2021 13:08
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet executa les obres de millora dels polígons d’activitat econòmica del municipi. El consistori actua als polígons Clot del Tufau, La Farinera, Les Vives (Casacuberta i Castellet) i Pla de Les Vives amb un pressupost conjunt de 248.000 euros. La novetat principal fa referència a la renovació de l’enllumenat que passarà a ser amb tecnologia LED, tal i com estableix el Pla director d’enllumenat, i a la instal·lació de punts d’enllumenat nou en trams on actualment no hi havia llum. Els treballs han comptat amb la col·laboració econòmica de l’Associació d’Empresaris dels Polígons de Sant Vicenç de Castellet que ha fet una aportació de 5.000 euros.

Altres millores

En paral·lel, els operaris milloren trams de paviment que han quedat fets malbé darrerament i l’accessibilitat es reforçarà amb la col·locació de dos guals de vianants. Finalment, es col·loca una nova senyalització per millorar les comunicacions internes de tots aquests polígons i establir prioritats de pas en punts concrets.

Les obres comporten talls de trànsit puntuals, sobretot en aquells punts en què es facin tasques de pavimentació del ferm.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: POLIGONS  SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Arriba la 32a edició del Festival Internacional de Música Clàssica
ST. FRUITÓS
El CineXic de maig porta a Sant Fruitós de Bages “Ernest i Celestine, contes de primavera”
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós organitza una nova jornada de neteja de l'entorn en el marc del European Clean Up Day

ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
BAGES
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
En marxa un dispositiu especial a l'OAC per al procés de regularització de persones migrades
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]