Divendres 17 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

UManresa, Althaia, Cambra i l'Ajuntament impulsen la creació d'una xarxa d'inversors locals
Aquesta iniciativa respon a la necessitat de l'ecosistema en salut i social format per entitats de Manresa-Bages d'activar i fer viables projectes amb un impacte directe tant en les persones com en el desenvolupament econòmic de territori. Aquest impacte també afavorirà el desenvolupament de l'especialització i competitivitat territorial al voltant de les tecnologies i iniciatives facilitadores de projectes salut-social.
UManresa, Althaia, Cambra i l'Ajuntament impulsen la creació d'una xarxa d'inversors locals.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/04/2021 11:53
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Una vintena de persones han participat  en la jornada “Business Angels en salut-social a Manresa-Bages. Molt més que una inversió”. La jornada, qu e s’ha dut a terme a la sala d’actes de la FUB2, tenia com a objectiu aplegar persones i empresaris interessats en invertir en projectes estratègics per al territori dels àmbits de la salut i social.

En la jornada hi han intervingut el director del grau en ADE d’UManresa, Jordi Conca, el responsable d’emprenedoria de la institució, Marc Bernadich, i el director de Recerca i Innovació, Xavier Gironès, que han estat els responsables de proposar i presentar el model de business angels que es vol posar en marxa. Posteriorment, Jordi Vilagran i Josep Prat, han explicat el funcionament de BAGI, la xarxa de business angels de Girona, i l’assessor de projectes en eHealth, Christophe Bonneton, ha parlat del sector salut-social i del seu potencial inversor i de retorn. 

Aquesta iniciativa respon a la necessitat de l'ecosistema en salut i social format per entitats de Manresa-Bages d'activar i fer viables projectes amb un impacte directe tant en les persones com en el desenvolupament econòmic de territori. Aquest impacte també afavorirà el desenvolupament de l'especialització i competitivitat territorial al voltant de les tecnologies i iniciatives facilitadores de projectes salut-social. 

L’any 2019 ja es va dur a terme una primera jornada que va servir com a inici del projecte de creació d'una xarxa d'inversors en projectes d'alt impacte en salut i social amb l'objectiu d'aconseguir que l'impuls d'aquest grup, tal i com s'ha conclòs a la jornada, faciliti el creixement continu d'un pol d’innovació en el sector que esdevingui referent a tota Catalunya. La intenció és crear un model i una metodologia pròpies gràcies al potencial de l’existència d’una xarxa d’inversors locals i a la facilitació de plataformes de suport a l'emprenedoria en el sector com eHEALTHINKING, impulsada per la UManresa, Althaia, Sant Andreu Salut, ICS Catalunya Central, EAP Centelles, l'Ajuntament de Manresa, la Cambra de Comerç de Manresa, Eurecat i l'empresa Avinent Implant Systems.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: XARXA D'INVERSORS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
ACTUALITAT
L’Institut Lacetània tanca a Itàlia el seu projecte Erasmus+

MANRESA
La periodista Mayka Navarro protagonitza una nova edició de Pessics de vida al Casino de Manresa
MANRESA
Set equips de quatre escoles de Manresa participen al Torneig 6vs6 a la pista Cruyff Court
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa portarà al Ple l'aprovació definitiva de la nova ordenança de patinets
Treballant per tenir un carrer Guimerà apte per als vianants
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
El president del Consell Comarcal del Bages visita el menjador escolar de l’Escola Monsenyor Gibert
El Nou pavelló del Congost, un dels temes destacats del ple de l'abril a l'Ajuntament de Manresa
L'Ajuntament de Manresa aprova restituir el nom històric de 'Guàrdia Urbana'
Castellbell i el Vilar finalitza les obres de rehabilitació del cementiri
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
Sant Fruitós de Bages realitza la primera batuda de recollida de mostres d’ADN caní


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]