Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CEDEM obre una nova convocatòria del programa "Accelera el creixement"
El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 7 de juny de 2021. Els dies 11 i 19 de maig es faran dues sessions informatives per conèixer els detalls del projecte. Caldrà inscripció prèvia.
El CEDEM obre una nova convocatòria del programa "Accelera el creixement".

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
06/05/2021 13:38
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM) ha obert una nova convocatòria del programa Accelera el creixement, adreçat a empreses de 3 o més treballadors amb 5 anys o més treballadors, amb 5 anys o més d’antiguitat i amb ele centre de decisió a la demarcació de Barcelona i amb ganes de créixer.

Accelera el creixement és un programa d’alt rendiment en què es passen diferents fases amb l’objectiu de dissenyar i implementar el projecte de creixement del negoci. El programa té una durada de 9 mesos i consta de més de 70 hores de suport a l’empresa que s’estructura en tres fase. En la primera se seleccionen les empreses participants, en la segona es reflexiona i s’elabora el pla de creixement i la darrera és el suport en l’execució del pla de creixement.

El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 7 de juny de 2021. El programa està subvencionat en un 90%, té un cost per a l’empresa de 500 euros més l’IVA. Més informació sobre el programa: www.acceleraelcreixement.com. Amb l’objectiu d’oferir més informació el CEDEM ha programat també dues sessions informatives en línia previstes per als dies 11 de maig (de 10 a 11 hores) i 19 de maig (de 16 a 17 hores). Enllaç a la inscripció aquí.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]