Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa posa en marxa la 2a edició del programa SOS Mentoring
L’Ajuntament de Manresa impulsa SOS Mentoring, un programa de voluntariat per ajudar les petites empreses a fer front a la crisi derivada de la Covid-19, i encarar la reactivació econòmica.
L'Ajuntament de Manresa posa en marxa la 2a edició del programa SOS Mentoring. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
11/06/2021 14:35
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Després de la situació vívida per la pandèmia de la Covid-19 que va paralitzar l’activitat econòmica, la situació d’incertesa esdevinguda pel que fa a la continuïtat dels negocis i el manteniment dels llocs de treball d’autònoms i microempreses, ens ha portat a posar en marxa una nova edició del programa SOS Mentoring, donat l’èxit de l’anterior edició.

Des del CEDEM (Centre de Desenvolupament Empresarial), a la convocatòria del 2020, es van captar 11 nous mentors i es van fer 14 parelles de mentoring, situant-nos com el segon municipi de la província amb més relacions de mentoratge establertes, darrere el Consell Comarcal del Maresme. En total, a la província de Barcelona, es van establir 145 relacions de mentoratge i es van formar un total de 126 nous mentors. Un 77% de les empreses participants eren empresaris/es individuals (autònoms/es).

Amb aquests resultats, l’Ajuntament de Manresa s’ha sumat de nou al SOS Mentoring, un programa de voluntariat en què persones empresàries i directives amb experiència ajuden el col·lectiu d’autònoms i les microempreses a prendre les decisions necessàries per a fer front a aquesta nova crisi, contenint el seu impacte i projectant la continuïtat de les seves activitats professionals i empresarials. La iniciativa parteix de la Fundació Autoocupació i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. Els beneficiaris poden ser persones autònomes i microempreses de qualsevol sector, amb el negoci en marxa, amb perspectives de futur i amb necessitat d’acompanyament.

Les persones mentores son empresàries i directives provinents de qualsevol sector, amb experiència en la gestió, amb visió global de negoci, amb voluntat d’ajudar i amb disponibilitat de temps. A cada beneficiari se li assigna un mentor/a que l’acompanyarà, durant un període de tres a sis mesos en la presa de decisions que facin viable el seu negoci, ajudant-los a diagnosticar bé la seva situació actual, elaborar i implementar un pla d’acció per a fer front a la crisi derivada de la Covid-19 i encarar la reactivació del negoci. El sistema de suport es realitza a través de videoconferències i tallers formatius adaptats a les necessitats actuals, transformació digital, redefinició del model de negoci, estratègies de màrqueting digital i resiliència personal.

Les persones interessades a participar en el programa com a beneficiàries es poden inscriure a través de la pàgina web del CEDEM  https://www.manresa.cat/cedem o per més informació o com a mentores voluntàries per correu electrònic a cedem@ajmanresa.cat  o trucant al 93 8787625.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOS MENTORING   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]