Dilluns 03 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les pizzes de Fabián Martín ja es poden degustar al Xaloc
Les pizzes de Fabián Martín, escollit diverses vegades com a millor pizzer del món, han arribat al passeig de Manresa, en concret, al Xaloc.
Les pizzes de Fabián Martín ja es poden degustar al Xaloc.

LES PROPOSTES D'OCI / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/06/2021 13:28
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música, noves activitats familiars i l'estrena del concurs d'arrossos
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
Aquest establiment, que ha dinamitzat durant anys aquest emblemàtic espai amb tot tipus d’actuacions, fa una aposta gastronòmica pensada per a un públic familiar. L’oferta de pizzes és variada i tenen el segell de qualitat propi de Fabián Martín. En l’acte de presentació d’aquest dimarts, Fabián Martín ha agraït la confiança que li ha dipositat Diego Sánchez, propietari del Xaloc, local que ha arribat als 40 anys de vida. El pizzer serà a Manresa durant el procés d’arrencada del nou projecte. Ha anunciat que, inicialment, es podrà escollir entre diferents varietats, entre les quals hi haurà la clàssica de perfil i formatge -la que té més demanda-, però d’altres més innovadores, com la vegetariana o la que es dirà “Xaloc 40 anys”. La proposta de pizzes es complementarà amb tres entrants, amb tocs propis de la cuina italiana.

L’establiment Xaloc és el primer del país que s’associa amb Fabián Martín per incorporar les seves pizzes a la carta. Ha remarcat que “he començat per Manresa, amb el Diego Sánchez, que és un crac i un referent al sector”. Ha afegit que el secret de les seves pizzes és “posar-hi molt d’afecte i amor, a la vegada que saber-se adaptar als gustos de cada territori. Per exemple, aquí, a Catalunya, ens agrada que la massa sigui fineta”.

Diego Sánchez, per la seva banda, creu que “les pizzes del Fabián seran un valor afegit per al Xaloc, un local que és el primer que vaig obrir i que li tinc un gran estima. Per a finals de l’any passat havíem definit un interessant programa d’actes per celebrar els 40 anys, però la pandèmia ens ha obligat a ajornar-lo”. De cara a aquest estiu, Sánchez, espera que “sigui una temporada molt bona. La gent té ganes de sortir i el Passeig és un lloc idoni per anar a una terrassa, relaxar-se i agafar l’energia necessària per afrontar el dia a dia”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PIZZES   XALOC 
També et pot interessar:

Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música, noves activitats familiars i l'estrena del concurs d'arrossos
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]