Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Campionat estatal sub-12 de Salobreña
Els escaquistes del Catalonia-Joviat Hugo Uber i Marc Tarragó passen la dura prova del campionat estatal sub-12 de Salobreña amb bona nota. Ambdós jugadors van prendre part a l'estatal sub-12, tant de ritme clàssic -disputat del 5 al 7 de juliol, amb 9 rondes de 75 minuts i 30 segons d'increment per jugada- com de ritme ràpid -jugat els dies 8 i 9 de juliol, amb 9 rondes de 10 minuts amb 5 segons d'increment-.
Campionat estatal sub-12 de Salobreña.

Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/07/2021 08:18
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
Els campionats estatals es caracteritzen per la duresa del ritme de joc i per les moltes sorpreses que donen els rivals "tapats" (amb un ELO per sota del seu nivell real) i per la motivació de tots els participants. Uber sortia 12è del rànquing dels 164 participants. A les quatre primeres rondes va anotar 3,5 dels 4 punts possibles. En la cinquena es va enfrontar al campió català Daniel Salinas, amb qui va encaixar la primera derrota del campionat. Uber no es va arronsar i a les tres següents rondes va sumar 2,5 dels tres punts en joc, quedant amb opcions d'entrar entre els 10 primers classificats. L'enfrontament a la darrera ronda amb el 5è del rànquing inicial, David Alonso, li va ser desfaborable i finalment va aconseguir la 18a posició amb 6 punts.

Tarragó començava 42è i va defensar amb èxit la seva condició de favorit en el primer enfrontament. En les tres següents rondes però, només va poder anotar mig punt dels tres en disputa. Malgrat que va aconseguir puntuar en quatre de les cinc següents rondes, els 5 punts assolits no li van servir per superar el seu rànquing inicial, obtenint tot i així una meritòria 55a posició.

El campionat se'l va endur de forma inapelable Dani Tabuenca, líder en solitari amb 8 punts, seguit d'Alonso Feal amb 7,5 i Víctor Navarro amb 7. El primer català va ser Daniel Salinas -5è amb 7 punts- seguit d'Alex Villa -12è amb 6,5 punts- i Xavier Mompel -16è amb 6 punts, malgrat haver patit una gastroenteritis que li va fer perdre una partida-.

En el campionat de partides ràpides Dani Tabuenca va repetir resultat, campió amb 8 punts. El català Alex Villa va aconseguir la tercera plaça i Hugo Uber, aquesta vegada si, va classificar-se entre els primers, aconseguint una brillant 8a posició amb 6,5 punts, després d'encaixar una inesperada derrota a la primera ronda. Tarragó també va millorar resultat respecte el ritme clàssic, aconseguint la 31a posició amb 5,5 punts. Dan Clotet serà el proper a mesurar forces al campionat estatal sub-14, que es disputarà fins al 17 de juliol.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCACS   ESPORTS   JOVIAT 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
LA FOTO DEL DIA
El primer equip del CE Manresa amb la copa

FUTBOL
Xavi Santaella dirigirà el primer equip del Covisa Manresa
ESPORTS
El Covisa Manresa despedeix la temporada 25/26 amb una derrota
FUTBOL
Derrota insignificant del Centre d'Esports Manresa
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]