Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Salut impulsa una nova campanya per incentivar la vacunació a Catalunya
Anima a vacunar-se abans de la tornada de les vacances.
Salut impulsa una nova campanya per incentivar la vacunació a Catalunya.

SANITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/08/2021 19:11
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
La Conselleria de Salut de la Generalitat ha impulsat una campanya de conscienciació dirigida a la població catalana per “incentivar la vacunació durant aquest estiu i abans que els joves es reincorporin a les aules” el proper 13 de setembre. Sota el lema ‘Tu que pots, vacuna’t ara contra el Covid-19. La pandèmia no fa vacances’, la iniciativa cerca connectar amb les persones dels col·lectius d’edat amb percentatges més baixos de cobertura vacunal, com els joves i les de poc més de 40 anys, i incentivar-los a que “aprofitin el temps lliure de l’estiu per demanar cita i vacunar-se”, ha informat el Govern en un comunicat.

La campanya recorda que aquests col·lectius també poden acudir directament a un dels punts de vacunació sense cita prèvia que el departament ha habilitat en tot el territori català per facilitar la vacunació a Catalunya. A més, Salut fa una crida a la vacunació de tota la població “perquè ha quedat demostrat que és la millor eina per a la lluita contra el Covid-19 i una mostra de solidaritat” amb el conjunt de la població.

Aquesta nova campanya es difondrà via premsa escrita, ràdio, televisió i xarxes socials, i és la continuació de la iniciativa impulsada pel Govern a finals de juliol ‘Tu que pots, para’, dirigida la població catalana perquè limités la interacció social i respectés les mesures de protecció i seguretat per frenar la transmissió de la variant delta del Covid-19.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VACUNACIÓ COVID-19   SALUT 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
ACTUALITAT
Mig centenar de professionals debaten a Manresa com erradicar l'estigma en salut mental
CATALUNYA CENTRAL
Formació de pediatria en gènere i detecció de violències infantils i masclistes

ACTUALITAT
El grup de caminadors del barri de la Sagrada Família promou l'activitat física des de fa més de 15 anys
CATALUNYA CENTRAL
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
CATALUNYA CENTRAL
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
Els camions elèctrics ja són més fiables i rentables que els dièsel
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
El Sistema d'Emergències Mèdiques posa en marxa més de 1.600 noves ambulàncies a Catalunya
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
Com desconnectar de la tecnologia dins de casa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]