Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar commemora la Diada
El municipi celebra l’Onze de Setembre divendres al vespre amb una ofrena floral als alcaldes afusellats pel franquisme, l’acte institucional i una mostra de foc.
Cartell.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/09/2021 14:58
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Castellbell i el Vilar commemora la Diada Nacional de Catalunya amb una mostra de foc amb la participació dels Diables i Tabalers de Xàldiga divendres a les 10 de la nit a la plaça de Lluís Companys. Els actes per celebrar l’Onze de Setembre començaran a dos quarts de nou del vespre amb la tradicional ofrena floral als tres alcaldes afusellats pel franquisme a la plaça d’Esteve Biosca. Tot seguit, es farà l’acte institucional amb la participació de les entitats i associacions del municipi.

Marxa solidària contra el càncer

Dissabte, coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, s’ha programat la Ia Marxa contra el Càncer que va quedar ajornada en el marc dels actes de Festa Major. La prova, que es pot fer a peu o corrent, resseguirà la Ruta del Romànic Montserratí, i ajudarà a recaptar fons per a la investigació de la malaltia.

La prova, que pretén consolidar-se de cara als pròxims anys, fomenta l’esport entre totes les persones i està adaptada per a tots els públics. Les inscripcions es mantenen obertes fins divendres i la recollida de samarretes també es podrà fer fins divendres a l’OAC del carrer Joan Grau.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà

ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
BAGES
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages aprova les tarifes de l’aigua per al 2027
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]