Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages recupera les sessions estables de cinema
Sant Fruitós de Bages tornarà a reviure una tarda de diumenge de cinema amb la projecció de “La dona il·legal” de Ramon Térmens.
Sant Fruitós de Bages recupera les sessions estables de cinema.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
24/09/2021 13:43
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
El municipi fa més de 25 anys que no compta amb sessions regulars de projeccions cinematogràfiques. Antigament hi havia hagut sessions estables tan a La Cooperativa com al Casino que van acabar desapareixent durant els anys 90 deixant als veïns i veïnes sense la possibilitat de gaudir d’aquest tipus d’art escènic al poble. Durant els anys 20, els santfruitosencs i santfruitosenques havien gaudir de sessions de cinema mut i posteriorment, durant el franquisme s’oferien sessions dobles contínues que es compartien amb els cinemes de Navarcles per tal d’abaratir costos.

Per tal de fer possible el retorn del cinema a Sant Fruitós de Bages, l’Ajuntament ha adquirit una nova pantalla de 6 x3,5 metres , i un nou projector làser de 7000 lúmens de lluminositat, el que permetrà als espectadors gaudir de les sessions en qualitat cinematogràfica. Properament també és previst que s’iniciïn les obres al bar del Teatre Casal Cultural per tal que el públic pugui gaudir d’un refrigeri durant les sessions.

La programació estable de cinema al municipi oferirà títols de pel·lícules de cinema català, gràcies a l’adhesió del consistori al "Cicle Gaudí", que té per objectiu promoure el cinema català i apropar-lo a tots els públics. Les projeccions es realitzaran el darrer diumenge de cada mes a les 18.30 h, al Teatre Casal Cultural.

La primera de les projeccions serà aquest diumenge 26 de setembre amb "La dona il·legal", dirigida per Ramon Térmens, un film nominat a dos premis Gaudí en les categories de millor pel·lícula i millor actor secundari. El mes d’octubre es podrà gaudir del film “Les dues nits d’ahir”, de Gerard Vidal i Pau Cruanyes i al novembre arribarà “Donde caben dos” de Paco Caballero.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. JOAN
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina

ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida de la Festa de l’Arròs
BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]