Diumenge 19 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Continuen les activitats de l’‘skatepark’ de Solsona
Hi ha temps per apuntar-s’hi a l’OAC municipal fins dilluns vinent, dia 4.
Continuen les activitats de l’‘skatepark’ de Solsona. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
28/09/2021 16:15
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
Després de la bona acollida de la prova pilot d’aquest estiu, l’Ajuntament de Solsona manté, almenys d’octubre a desembre, les activitats de dinamització de l’skatepark. “Enrampa’t” és una proposta d’oci cooperatiu i saludable oberta i gratuïta per als infants i joves de 6 a 14 anys. Ara, però, per facilitar-ne l’organització, cal inscriure-s’hi prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) municipal.

Durant l’estiu fins a una cinquantena de nens i nenes han participat en aquesta activitat. A partir d’ara, es durà a terme els dilluns i dimecres de cinc a dos quarts de set de la tarda. Els tècnics facilitaran el treball segons els nivells dels participants, tot i que es barrejaran infants de diferents edats a fi de promoure l’activitat cooperativa entre petits i grans. És una iniciativa de l’Ajuntament executada per Gesport i coordinada pels Serveis Socials en el marc del projecte d’acció educativa a espais públics “A camp obert”.

Convivència comunitària

Entre els objectius d’aquesta proposta hi ha la recuperació de l’espai públic per a la convivència comunitària, el foment de l’accés a les activitats de lleure i la integració de diferents col·lectius. Tal com es fa amb l’extraescolar gratuïta de la Fundació Barça, a les activitats de la pista de patinatge municipal es crea un punt de trobada on treballar valors com la companyonia, el respecte a la diferència i la convivència.

“Enrampa’t” començarà dilluns que ve, dia 4. Les famílies que hi estiguin interessades poden recollir a partir d’avui la documentació a l’OAC i cursar la inscripció fins dilluns com a molt tard. Els usuaris podran apuntar-s’hi per dies únics o ambdós dies de la setmana. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SKATEPARK   SOLSONA 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
La biblioteca de Solsona convida a una Revetlla de Sant Jordi per a tots els públics
SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní renova el Segell Infoparticipa a la transparència i la qualitat
SOLSONÈS
Solsona facilita la tramitació dels ajuts al lloguer

SOLSONÈS
La biblioteca solsonina proposa una nova sessió de recomanacions de llibres infantils i juvenils
SOLSONÈS
Últims dies per a les inscripcions als exàmens de Cambridge a Solsona
SOLSONÈS
Es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona després de vuit mesos
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
Els camions elèctrics ja són més fiables i rentables que els dièsel
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
El Sistema d'Emergències Mèdiques posa en marxa més de 1.600 noves ambulàncies a Catalunya
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
Com desconnectar de la tecnologia dins de casa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]